JAKEL HADIAHKAN PAKEJ UMRAH KEPADA 200 ORANG PEMENANG

by - December 03, 2018

JAKEL HADIAHKAN PAKEJ UMRAH KEPADA 200 ORANG PEMENANG

Jakel Hadiahkan Pakej Umrah Kepada 200 Orang Pemenang | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Pertama sekali aku ucapkan terima kasih atas jemputan pihak Jakel kerana sudi menjemput diri ini semasa majlis taklimat ringkas dan penyerahan sebagai tanda pengharagaan kepada 200 bakal jemaah Umrah serta pemberian mock-up cek berjumlah RM1.3 juta turut diserahkan kepada pihak Alkhatiri Travel & Tours Sdn.Bhd bagi simbolik kepada majlis yang berlangsung pada baru-baru ini di HQ Jakel yang terletak di Jakel Mall, Jalan Munshi Abdullah, Kuala Lumpur.

JAKEL HADIAHKAN PAKEJ UMRAH KEPADA 200 ORANG PEMENANG


Apa yang aku sangat tertarik dengan Syarikat Jakel ini adalah sikap yang suka membantu ini membuatkan mereka terus dilimpahkan dengan pelbagai rezeki dan sokongan padu daripada pelanggan setia Jakel yang tak pernah berhenti memberi sokongan pada setiap tahun terutama sewaktu Jualan Akhir Tahun.


Bagi yang tertanya-tanya, kenapa majlis ini diadakan dan bagaimana Jakel menghadiahkan seramai 200 orang pemenang pada majlis itu? Majlis ini dijalankan lanjutan daripada Kempen Peraduan Beli & Menang Cabutan Hadiah 2017/2018 yang telah diadakan pada Jualan Akhir Tahun 2017 sehingga bulan Jun 2018 di semua cawangan Jakel seluruh Malaysia. Patutlah aku tengok ramai yang membeli masa akhir tahun dan kalau tahu aku pun join juga peraduan ni,hehe..


JAKEL HADIAHKAN PAKEJ UMRAH KEPADA 200 ORANG PEMENANG


Bestnya, pemenang yang telah memenangi peraduan ini dapat Hadiah Eksklusif Pakej Umrah dimana semuanya ditanggung speenuhnya oleh pihak Jakel termasuk makan minum, penginapan yang jaraknya hanya 50m dari Masjidil Haram. Malah pemenang tidak perlu bayar 1 sen pun. Pada majlis itu, aku sempat bertanyakan pada pemenang atas kemenangan ini dan rata-rata ingat kemenangan ini adalah scam. Yelah, mana taknya bila peluang dapat Pakej Umrah ni merupakan satu peluang yang sangat susah nak dapat dan mereka adalah yang terpilih untuk melangkah ke Tanah Suci. 


Jakel juga telah membuat pemilihan pemenang mengikut semua cawangan Jakel di seluruh Malaysia dan ini juga adalah satu penghargaan kepada pelanggan Jakel yang telah banyak menyokong Jakel dari awal sampai akhir. Untuk pengetahuan semua, syarikat Alkhatiri Travel & Tours Sdn.Bhd dipilih kerana mereka telah bekerjasama beberapa kali dan syarikat ini memberi reputasi yang baik dan telah memberi kepercayaan kepada pihak Jakel sendiri. Majoriti yang membeli dan menyertai kempen ini adalah bangsa Melayu dan beragama islam.


JAKEL HADIAHKAN PAKEJ UMRAH KEPADA 200 ORANG PEMENANG


Pemenang juga akan bertolak ke Tanah Suci bermula pada 1 Januari 2019 berperingkat. Penyertaan peraduan ini menggunakan kaedah dimana pelanggan yang berbelanja produk Jakel dengan pembelian RM1,000 ke atas layak untuk menyertai dan mengisi maklumat di kupon penyertaan serta memasukkan kupon tersebut ke dalam kotak yang disediakan di bahagian kaunter pembayaran. Kesemua penyertaan dikumpulkan selama 30 minggu sehingga cabutan hadiah dilakukan. Untuk makluman semua, cabutan tersebut dilakukan bersama-sama dengan Ketua Bahagian Cawangan Jakel seluruh Malaysia.

JAKEL HADIAHKAN PAKEJ UMRAH KEPADA 200 ORANG PEMENANG


Antara hadiah yang akan dibawa pulang oleh pemenang adalah produk dari Jakel, Ariani dan juga produk dari Alkhatiri Travel & Tours Sdn.Bhd.


JAKEL HADIAHKAN PAKEJ UMRAH KEPADA 200 ORANG PEMENANG

JAKEL HADIAHKAN PAKEJ UMRAH KEPADA 200 ORANG PEMENANG

JAKEL HADIAHKAN PAKEJ UMRAH KEPADA 200 ORANG PEMENANG

JAKEL HADIAHKAN PAKEJ UMRAH KEPADA 200 ORANG PEMENANG

JAKEL HADIAHKAN PAKEJ UMRAH KEPADA 200 ORANG PEMENANG

JAKEL HADIAHKAN PAKEJ UMRAH KEPADA 200 ORANG PEMENANG

JAKEL HADIAHKAN PAKEJ UMRAH KEPADA 200 ORANG PEMENANG

JAKEL HADIAHKAN PAKEJ UMRAH KEPADA 200 ORANG PEMENANG

JAKEL HADIAHKAN PAKEJ UMRAH KEPADA 200 ORANG PEMENANG


Bagi memenuhi tanggungjawab sosial korporat (CSR) Jakel kepada pelanggannya, menandakan ketelusan Jakel dalam memenuhi janji yang ditawarkan dan impian ini terlaksana. Pada majlis baru-baru ini juga, Tuan Hj Salim Bin Salleh iaitu Pengarah Urusan Al Khatiri Group turuh hadir bersama warga kerja Al Khatiri yang lain.  


Untuk pengetahuan semua, Jakel turut mengadakan Jualan Akhir Tahun 2018 di semua cawangan Jakel berlangsung pada 23 November 2018 sehingga 6 Januari 2019. Pelbagai pilihan corak yang baru, fresh dan trendy sesuai untuk semua golongan terutamanya para wanita dan keluarga. Koleksi terkini seperti koleksi Hanis Zalikha Ramadan 2019 antara koleksi yang menjadi pilihan ramai.


Untuk maklumat lanjut korang boleh tengok di:


You May Also Like

0 comments

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..