Esgesee.com : Korean Fashion Wholesale in Malaysia

PEMINAT SERTA PEMBORONG BAJU KOREA WAJIB BACA INI .


Hai korang, mula-mula sekali aku nak tanya, siapa di sini memang peminat tegar fashion korea ? Selalu korang beli kat mana ? Online atau kedai terus? Korang rasa mana lagi berbaloi dengan kepuasan yang akan korang dapat nanti? Bagi pembekal baju fesyen korea ni mesti ada yang pernah guna servis dari sebuah website yang aku pasti sedang meningkat naik namanya di Malaysia ini. 


Pernah juga aku pakai baju fesyen korea ni, serius selesa dan terasa diri ini di negara korea. Sampai baju raya baru ni pun nak tiru ala-ala korea,hehe... Artis-artis pun ramai yang suka dengan fesyen dari korea ni, serius nampak comel nampak lawa nampak mewah dengan baju fesyen korea ni.


Sebelum aku borak lagi panjang, aku nak kenalkan satu website yang memang kat sana korang boleh dapat macam-macam pakaian korea dan banyak kelebihan bila korang menggunakan servis dari dorang. Sape tak sukakan bila dapat servis yang tiptop. Website yang saya maksudkan adalah esgesee.com . 




Salah satu style yang aku suka ! Loose chiffon top 
Harga: RM23 sahaja!
Ni kalau kat luar sana mahu RM40 ke atas,serius ! 
Tapi,aku sendiri pun agak terkejut bila tengok baju-baju kat esgesee.com ni,murah yang amat !!!


Dimana website ini ada menyediakan perkhidmatan seperti pembekal baju fesyen korea dan paling penting mereka ada mencari dropship untuk semua peniaga fesyen online. Actually,susah juga nak cari pembekal pakaian fesyen korea ni. Tapi bila dapat tahu esgesee ada sediakan perkhidmatan ini aku rasa dah tak perlu kot bersesak-sesak ke kenanga wholesale city tu. Masa lagi,minyak lagi,tenaga lagi.. aku rasa dengan adanya esgesee (online fashion Malaysia) ni,aku yakin !!!! peniaga luar sana akan lebih mudah untuk memborong pakaian korean style,serius tak tipu !



Bagi aku, korean fashion ni memang dah semakin popular di kalangan rakyat Malaysia. Oleh itu, aku berhak kongsikan lebih detail tentang esgesee ini. Lagi-lagi,kepada peminat fesyen korea ini,aku yakin dengan adanya online shop ini,ianya mampu memudahkan mereka diluar sana untuk shopping tanpa mengeluarkan duit untuk membayar minyak,parking,makan,minum dan sebagainya.







Kelebihan yang anda akan peroleh bila menggunakan servis dari esgesee.com ini adalah :-

  1. Harga Murah
  2. Dropship untuk peniaga fesyen online pun berhak mendapat kelebihan ini kerana stok dari esgesee ini tidak perlu pre-order yang memakan masa sehingga 2 minggu atau lebih.
  3. Dropship servis
  4. Kepada wanita yang suka bergaya, aku suggest korang tengok item-item yang dijual oleh esgesee ini. For sure,meleleh air liur !hehe
  5. Bila sebut tentang fesyen korea ini,mesti ramai akan tuding jari sambil berkata... " eh, bukan ke baju-baju korea ini semuanya seksi?semuanya lengan pendek?semuanya ketat-ketat?" ... haaaaaaaaa, jawapan dia, baju lengan panjang sesuai di pakai dengan tudung pun ada la ! Jangan la tuding-tuding macam tu,hehe.... Pilihan semua ditangan anda,hehe
  6. Bila sebut tentang perempuan ni  kan, memang takkan pernah lepas dari 'wanita sememangnya suka bergaya' kan? Sebab itu, abang-abang,suami-suami kena faham perempuan ni dia ada sifat membazir dan kalau taknak rasa pembaziran disitu,wajiblah suruh mereka tengok dan membeli di esgesee.com ni. Confirm tiada pembaziran ,hehe.
  7. Paling penting, Esgesee.com memberi jaminan tiada defect walaupun kecil pada pakaian. So,dont worry for defect k.
  8. Dah la murah, takde defect... servis pelanggan yang pantas,tidak sombong,beretika serta bertanggungjawab ada pada esgesee.com . Haaaaa,puas hatinya rasa !
  9. Esgesee akan memeriksa setiap pakaian sebelum di hantar kepada pelanggan. So tak perlu la risau dengan servis mereka. Semuanya memang sudah tiptop !






Haaaaaaaaaa, lega bila dapat cerita kelebihan yang ada kat esgesee.com ni,rasa nak pengsan pun ada..sebab susah nak cari online shop macam ni sekarang,nasib baik esgesee.com ada ! So, jangan lupa peniaga serta kepada sesiapa sahaja yang nak bekerjasama dengan esgesee.com boleh terus direct contact mereka seperti contact no.dibawah ini tau :)

Kalau rasa macam was-was lagi dengan apa yang aku cerita ini, wajiblah korang hubungi call/sms ke nombor 012-574 6790

Jangan lupa bagi sesiapa yang nak memborong pakaian korea style atau jadi dropship/agent boleh pergi ke website http://esgesee.com dengan kadar segera supaya nanti bila akan datang tak dela menyesal,hehehehehehehehe....


Salam sayang,
Mek Onie Hikhok




5 ulasan:

  1. Kita dah hampir terjebak , tahniah ar tahniah ar. Hahahaha.

    BalasPadam
  2. Menarik ni...boleh beli borong dan jual kan?

    BalasPadam
  3. CIk Ayue = bukan pencinta korea :p

    BalasPadam
  4. kalau bini aku tau ni, mampus aku... pokai la...

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..