Herskin Keluaran Dari Pengasas Al-Humaira Contemporary (Al-Humaira)




Assalamualaikum dan salam sejahtera korang! Pertama sekali,aku bagi tahu di mana 'Produk Kecantikan' ini diasaskan oleh pemilik butik iaitu Al-Humaira Contemporary (Al-Humaira). Patutlah aku macam kenal model produk ni,terbaiklah sis! Cipta tudung,ini pula cipta produk kecantikan di mana proses penyelidikan produk ini mengambil masa selama 6 bulan dan sudah dipasarkan sejak 5 or 6 bulan yang lalu. 


Kalini,aku nak kongsi....sebab kenapa korang kata aku flawless dan benda apa aku tempek kat mukakan. Sah-sah la bukan mekap 5 inci tu haaaaa...no no no... mekap tebal aku rasa lain macam,mesti orang usha pelikkkk,wakakakkaa...aku lebih suka simpleeee!


Erghhhhhhhhhhhhhhh,aku stress sebab box dia cute gila!!!hehe


Nama HERSKIN ini adalah berasal dari nama pengasasnya sendiri iaitu Hani Elia Rousli....Pertama kali aku kenal HERSKIN aku pelik,produk apa ni...Kemain sekarang banjirrrrr pasal produk kecantikan kau,sah ramai yang dilema nak pakai yang mana!hehe..FYI,produk ini memang selamat dan diluluskan oleh KKM serta tujuan utama HERSKIN dicipta kerana mereka ingin menarik pelanggan dan setahu aku,sudah ramai yang kenal HERSKIN,halooooooooooooo..dalam radio pun ada duk menyelit,hehe



So! Ingatlah statement atas ini. Segala keraguan atau order boleh contact directly thru fon 013-441 8929 atau korang boleh tengok di instagram @herskin_lista .

Sebelum aku cerita panjang, ingin aku ulaskan di mana produk ini mepunyai 2 pack di mana 1 pek loose adalah Facial Cleansing Bar. Dan jika one set ianya terdiri daripada Skin Toner,Day Cream, Night Crean dan Facial Cleansing Bar.


Jangan lupa tunggu @nuurka_beaute di MOOD REPUBLIK pada 19-21 December 2014 di PWTC bermula 10am-9pm,3 hari berturut-turut uolssssssssssssssssssss! Jangan lupa la cari herskin yang super duper cutie mutie itu ! hiks




Macam yang aku pegang ni adalah box yang ada Facial Cleansing Bar - RM60
Aku try dah wehhhhhhhh ,puas hati gila..yang sabun ni boleh beli loose :D



Facial Cleansing Bar - RM60
*aku potong gitu sebab aku kan suka berjimat,hehe... ikutlah keselesaan korang, nak pakai sabun tu seketul terus macam tu pun boleh,hehe...


Apa yang aku suka dengan sabun ni adalah bahan utamanya adalah dari MADU!!!!!! Homai,patutlah bau dia ada manis-manis sikit ! Tapi best baunya,i likeee... Selain daripada madu,gabungan ekstrak semulajadi seperti minyak argan,minyak jojoba,ekstrak timun serta kolagen ikan kod menjadikannya pembersih kulit dengan pH yang seimbang,sempurna dan lembut pada kulit. 





Selepas menggunakan Facial Cleansing Bar ternyata muka menjadi licin walaupun dalam percubaan seminggu dan aku sudah menggunakan produk ini selama 2 minggu lebih,maybe sebab cleansing bar ni kengkawan yang jumpa aku dalam tempoh ni perasan muka aku flawless,gitewwwww... seriously la,aku kalau mekap aku memang tak suka sangat tetebal,rimasssss wehhhhhh... aku lebih utamakan facial muka je..




Definisi kecantikan HERSKIN:-
  • Kulit wajah yang sihat
  • Tiada pengelupasan
  • Tidak membahayakan kulit dan kesihatan
  • Mencegah dari kesan jangka panjang yang memudaratkan seperti barah akibat penggunaan bahan terlarang
  • Kulit terjaga dari dalam dengan bahan semulajadi yang diyakini dan diiktiraf

Perubahan seawal 2 minggu:-

  • Formulasi dari bahan semulajadi;tumbuhan dan bahan alami
  • Selamat dan sesuai untuk semua jenis kulit dan usia
  • Tiada bahan memudaratkan seperti hydroquinone,tretinoin,merkuri dan bahan pemutih.
  • Kulit wajah berseri tanpa pengelupasan dan pemutihan segera.
  • Memulihara hampir kesemua masalah kulit tanpa kesan buruk untuk jangka masa panjang.

Cara penggunaan:-
  • Cuci muka dengan Facial Cleansing Bar
  • Sapukan Skin Toner ke seluruh kulit wajah dan leher
  • Sapukan Day Cream pada muka dan ratakan
  • Sapukan Night Cream

Untuk kesan terbaik:-
  • Jangan lupakan gunakan produk ini pada waktu pagi dan malam :D

FLAWLESS SKIN TOTAL
REPAIR SET



HERSKIN2

Gambar di atas adalah 1 set produk herskin bernilai
RM220/SM
RM230/SS



herskinsoap



herskintoner

herskindaycream


herskinnightcream


10534440_944220972262166_5296012160755073621_n


Packaging lama,tapi aku tetap suka packaging ni !lawa gila !
Produk ini dijamin selamat dan tidak mengandungi MERKURI dan bahan terlarang tauuuuuuu :D







Testimoni wanita yang mencuba Herskin 
dalam masa penggunaan 3 minggu :-

HERSKINtestimoni5


HERSKINtestimoni


HERSKINtestimoni2






Nak try dulu keberkesanan Herskin ni?aihhhhhh,jangan la risau uolssssssssssssssssssss....set trial juga sesuai dibawa untuk travel pun ada,RM100SM/RM110SS termasuklah facial cleansing (liquid),toner,day cream dan night cream. Sememangnya korang akan puas hatiiiiiiiiiiii ! Packaging toksah kata,comei gilaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 


Berminat dan mana nak order Herskin ni kan?Alaahhhhhhhh,sesusah je korang nak pegi tanya stokis-stokis, nak servis cepat dan pantas,aku sarankan korang cari owner instagram @nuurka_beaute . Aduhhhhhhhhhhhhhh, happy bila muka aku sendiri dah flawless lepas penggunaan 2 minggu lebih tu haaaaaaaaaaaaaaa,sungguhpun tak kecewa sikit habukkkkkk bila pakai gonih! jyeahhhhhhhhh :D


Selain produk herskin, di nuurka beaute juga korang boleh dapatkan floral mask dan shiseido mask!!!!So,hurry up koranggggggg...jangan lupa tarikh penting tu k! 


Sebarang pertanyaan atau tempahan korang boleh hubungi:-


013- 4418 929
011-2129 4991

@

instagram: @nuurka_beaute
Facebook: nuurka beaute


Jangan lupa save the date 19-21 december 2014 di PWTC, Herskin promo kaw kawwww baq hiangggg,rugi tak try !!! 


Salam sayang
Mek Onie

letopink@yahoo.com

5 ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..