Kesan menggunakan Inteemor Dari Ephyra

by - October 29, 2015

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Korang ingat lagi tak yang aku nak share satu benda kat entri Ephyra ni? Kalau ingat lagi baguslah. Hari demi hari, aku makin busy, kadang sampai lupa nak restkan badan..Kalau dah busy, kadang makan pun sampai lupa, sampai kena marah dengan abah umi. Ada sekali tu, aku ni cepat jatuh sakit. Kalau dah jatuh sakit dah tentulah menyusahkan abah umi nak jaga aku. Tapi seriously la, aku kalau jatuh sakit memang boleh sampai ke hospital. Ada sekali tu demam. Demam sampai takde selera nak makan sampai lembik la badan. Last-last sampai ke hospital. Yup. Salah aku jugak sebab KURANG MAKAN. Bagi diri aku, walaupun aku ni berat 40kg atau 39kg, still takde selera makan. Atau aku ni makan memilih? huhu.. Tak jugak sebenarnya. Mungkin faktor hormon atau keletihan bekerja?


Inteemor




Sebut tentang keletihan kerja ni. Semua orang mengalaminya,lagi-lagi bila banyak komitmen yang nak kena dilunaskan. Betul tak? Betul tak korang semuaaaaaaaaa? (tepuk dada tanya hati) Sebenarnya, aku adalah seorang yang WORKAHOLIC tanpa hiraukan kesihatan badan dan kadang tu ada jugak mementingkan diri sendiri. Kenapa aku terlalu WORKAHOLIC? Kerana aku masih tidak dapat apa yang aku nak lagi dan masa bujang ni jugaklah kita nak bekerja keras . Nanti dah kahwin dah ada anak, aku sangatttttt yakin akan perubahan yang besar. Yupppp, itu matlamat aku sebelum kahwin la kan. Tapiiiiiiiiiii,adakah lepas kahwin akan sama macam sekarang?hahahahahahaaha...entahla...tengok keadaan -..-"


Sebab,aku ni seorang yang WORKAHOLIC.


Sampaiiiiiiiii, umi abah aku pun dah faham sangat dengan kerja aku ni. Maklumlah, siang kerja full time, malam aku sambung dengan penulisan aku diblog. Kedua-dua kerja ni memang dah sebati dengan aku. Disebabkan aku ni seorang yang busy,lupa nak rehatkan badan. Aku consume Inteemor. Sebab Inteemor ni lah bagi aku tenaga dari hari ke hari. Inilah rahsia aku sebenarnya. Sebelum aku nak pergi kerja lagi aku dah consume Inteemor ni. Tak kira la pagi tu dah breakfast ke belum. Aku still consume Inteemor.


Honestly, minggu pertama aku banyak skip Inteemor ni. Minum sehari pastu tinggal sehari. Hadoiiiiiii.. Haaaaa,celah bedah mana disiplin kau ni mek onie? Lepas tu minggu kedua aku belajar jadi seorang DISIPLIN !!!!!! Aku cuba rajinkan bukak peti ais capai sudu plastik pastu minum Inteemor ni. Hari demi hari aku nampak perubahan dan alhamdulillah (biiznillah) aku makin bertenaga dan kalau korang nak tahu,Inteemor ni memang dapat kurangkan masalah lemah badan. Alhamdulillah, dengan izin Allah aku makin bertenaga. Maklumlah korang,aku ni kerja agak lasak sikit. Kerja kadang angkat benda berat,sobsobsob... 


Inteemor




Macam ni lah rupa Inteemor dia, warna keperang-perangan dan rasa dia tak buat aku nak muntah. Just nice, tak masam tak manis dan tak pahit sangat pun. Please korang, sape yang consume Inteemor ni, pleaseeeeee la guna sudu plastik sebab dalam Inteemor ni ada madu. Madu tak boleh geng dengan besi sebabnya, takut kurang khasiat dia nanti. Haaaaa, tak susahkan nak pakai sudu plastik? Kadang aku minum 1 sudu pagi sebelum nak pergi kerja dan 1 sudu malam sebelum nak tidur. Dia tak kisah kalau korang nak minum Inteemor ni sebelum atau selepas makan. Janji takde campur-campur dengan produk lain masa korang minum tu. Banyak-banyak botanical drink yang aku consume, aku paling suka rasa Inteemor ni. Tekak boleh terima. 


Satu lagi,sebab apa aku consume Inteemor ni? Sebab produk ni dirumuskan dengan 16 herba terpilih dan makanan sunnah. Haaaa,sebab tu aku tak was-was nak consume pun. Masa aku dapat produk ni sebenarnya 2 3 hari aku dah habis period. Dan selang beberapa hari baru aku consume Inteemor dengan harapan keputihan aku kurang,Okay ni part gegirl lak.. Yang laki skip gambar bawah terus la eh,hahaha...Kebiasaannya, 10 atau 15 hari sebelum period nak datang balik, keputihan aku memang banyak. Kadang tak selesa !!!!! huhu.. Jadi, beberapa hari selepas aku minum Inteemor ni..kiranya detik ini, (27.10.2015) keputihan kurang !!! Antara perubahan yang aku nampak selepas consume Inteemor dalam masa 3 minggu ini adalah makin bertenaga dan keputihan kurang dari bulan-bulan lepas.


Betullah orang kata, nak cantik luar kena cantikkan dalam dulukan. Dah cantik dalam baru rasa yakin dengan diri sendiri. Fuhhhhhh! Apapun aku puas hati sangat dengan Inteemor ini. Salute ! sebab ada makanan sunnah dalam ramuan Inteemor ni. Korang,yang penting.... jaga pemakanan dan please disiplinkan diri untuk aturkan dalam pengambilan Supplement macam ni. Kadang orang luar dah jemuuuuuu..sebab banyak sangat produk kecantikan dalam dan luar macam ni. Tapi kalau kita sendiri tak berusaha macamana nak tahukan produk tu okay ke tak? Alhamdulillah,produk Inteemor ni tak beri kesan negatif pada aku. 


Umi aku pun minum jugak sebab Inteemor ni pun sangatlah sesuai untuk orang yang dah berkahwin jugak. Haaaa,umi aku pun gila kerja jugak; walaupun kerja dirumah tapi umi pun sama busy dengan aku,hahaha... Jadi, aku pun risau dengan kesihatan umi..maka aku galakkan umi untuk minum Inteemor ini. At least kalau aku lupa, umi ada untuk ingatkan aku pasal Inteemor ni kan. Maklumlah. Disiplin kena kasi strong kalau nak consume benda macam ni,hahaha..

Rahsia Cantik Dalam dan Luar




Korang jangan lupa try tau. Wanita bujang,wanita berpantang,ibu menyusu dan berkahwin sangatlah sesuai untuk minum Inteemor ni. Sebab apa?


INTEEMOR adalah minuman jus premium wanita yang dirumus khas untuk kesihatan dan keintiman wanita. Ianya diperkaya dengan pelbagai herba dan kandungan semulajadi yang terbukti berkualiti dari zaman berzaman untuk melengkapkan wanita dari segi kecantikan,kesuburan dan kesihatan wanita persis gadis sunti.


Diadun dan diperkaya dengan 1001 khasiat rahsia herba semulajadi yang sangat cepat menyerap ke dalam tubuh kerana kandungannya adalah dari sumber padat yang diambil dari patinya sahaja. Hasilnya dapat dirasai selepas 3 hari dan jika diamalkan secara berterusan mampu mengembalikan kecantikan,kesuburan dan kesihatan seperti wanita muda.



Mek Onie dah,Anda?




Setiap kesan dia bergantung kepada tubuh badan seseorang. Biiznillah. Harga Inteemor ni mampu milik, RM49 sahaja. Mana tahu kalau korang amalkan Inteemor ini kehidupan seharian anda bakal menjadi lain dengan hanya Inteemor kan? Nak jaga kulit,nak jaga kesihatan cubalah Inteemor ni. InshaAllah jika diamalkan berterusan maka korang nampaklah perubahan dia nanti. Yang penting disiplin tau korang ! hehehe...

* Pre-Caution: Ibu mengandung DILARANG mengambil Inteemor
**Wanita bersalin selepas 5-7 hari BOLEH mengambil Inteemor.

Untuk maklumat lanjut korang boleh klik link bawah ni ye :-



HOTLINE EPHYRA: 019-3999 238 / 03-4141 7889


Jumpa di blogpost seterusnya ya tentang result aku consume Inteemor ni ,aummmmmmmm :D


Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com


You May Also Like

2 comments

  1. ohh product ni la.. mcm jamu2 jugak la.. cuma dah dimodenkan..

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..