KELEBIHAN MINUMAN ARABICA COFFEE LATTE

Kelebihan Minuman Arabica Coffee Latte | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Okay sebenarnya onie nak berkongsi rutin harian onie yang sememangnya terlalu sibuk dan kadang tu penat. Tapi onie tetap enjoy the moment. Setiap hari bangun awal untuk bersiap ke kerja, kemudian balik kerja terus sambung kerja lain yang mana onie pun sekarang ni terjebak kan diri dengan dunia niaga. Serius la nie tak sangka pun nak berniaga sebenarnya ni. Bila dah berniaga ni kan, memang bertukar ke 360 darjah orang kata. Memang kena bahagikan masa dengan betul, tak boleh malas dan selalu kena konsisten. Bila kena ada dalam situasi tersebut. Otak onie ni kadang memang akan sentiasa berjalan even kadang nak tido pun memang onie akan berfikir macam mana strategi untuk hari-hari esok. Kadang tu tak cukup tidur. Siapa yang berniaga tahulah bagaimana perasaan itu. Letih penat semua ada. Jadi untuk artikel kali ini, onie nak berkongsi tentang kelebihan minuman Arabica Coffee Latte dari Arwa Cafe ini. Ya Allah sedap! Okay dah jom baca sampai habis sebab onie nak kongsi sesuatu dengan pembaca onie semua.




Okay, korang pernah dengar tak minuman Arabica Coffee Latte 4 in 1 ni? Actually ini adalah produk terbaharu kalau korang nak tahu. Okay let's baca apa yang onie nak kongsikan berkenaan Arabica Coffee Latte ini.



Kisah Arabica Coffee Latte dari Arwa Cafe' ini kalau korang nak tahu produk ini diperkaya dengan Oligofructose, Bird Nest & Red Beet. Kandungan yang ada dalam produk ini adalah serbuk kopi Arabica, sarang burung, ubi bit, krimer tanpa tenusu dan oligofructose. Fuh! Setiap kandungan yang ada ini mempunyai kebaikan tertentu. Ok jom kita go thru apa kebaikan bahan utama yang ada ni?

1. Serbuk Kopi Arabica / Instant Coffee Arabica Powder

  • Meningkatkan stamina; Kandungan kafein yang tinggi ini dapat membantu dalam meningkatkan stamina di dalam tubuh supaya terjaga dan jadi lebih segar
  • Risiko Alzheimer; Melindungi dari penyakit yang berhubungan dengan degradasi di dalam fungsi saraf.
  • Mengatasi Stress; Salah satu hal yang baik untuk menenangkan pikiran supaya menjadi lebih rileks dan santai serta dapat mengurangi ataupun mengatasi stress.

2. Sarang Burung/ Birdnest
  • Melancarkan perjalanan darah pembuluh
  • Menambah selera makan
  • Membantu membaiki saluran pencernaan
  • Mengurangkan dan mencairkan kahak malah boleh melegakan batuk.
  • Bagi ibu mengandung, pengambilan sarang burung walet boleh mengurangkan rasa sakit lebam, pada pinggul dan juga menguatkan paru-paru bayi dikandung. Sarang burung walet juga dikatakan sesuai untuk penyembuhan dalaman seperti luka bersalin dan lain-lain

3. Ubi Bit/Red Beet
  • Rendahkan risiko penyakit jantung; Membantu merendahkan risiko penyakit jantung melalui cara merendahkan tekanan darah dan meningkatkan pembentukan nitrik oksida.
  • Membantu dalam proses penyahtoksin; Membantu dalam proses penyahtoksin kerana ia mengandungi Betaine, sejenis bahan yang mampu mencegah atau mengurangkan pengumpulan lemak dalam hati dan membantu melindungi hati daripada toksin.
  • Tinggi Zat Besi; Mengaktifkan kembali dan meregenerasi sel darah merah.
  • Masalah Sembelit; Ubi Bit kaya dengan kandungan serat serta berfungsi untuk membantu makanan bergerak melalui usus pencernaan.
  • Kurangkan risiko masalah mata; Ubi bit sumber terbaik karotenoid yang boleh mengurangkan risiko pembentukan katarak dan mampu mencegah kemerosotan makular berkaitan usia.





Kelebihan Produk Arwa Cafe

  • Membantu melancarkan saluran pernafasan dan menguatkan paru-paru
  • Membantu melancarkan peredaran darah 
  • Membantu melawaskan sistem pencernaan
  • Membantu meningkatkan stamina 
  • Membantu melegakan sakit badan

Ada yang tanya onie, macamana nak minum produk Arwa Cafe ni? Okay korang, kalau nak minum boleh je bancuh panas atau sejuk macam tu. Boleh amalkan juga 1 atau 2 sachet sehari. Terpulang pada korang nak minum 1 sachet atau 2 sachet. Cara hidangan juga sangat senang. Korang just tuangkan dan kacau 1 paket Arwa Cafe ke dalam 120 ml air panas. Sekali lagi onie nak share, korang pun boleh minum dengan ais. Confirm sedap! hihi. 




Jangan risau, Arabica Coffee Latte ada kelulusan KKM dan HALAL ya. Jadi korang jangan ragu-ragu untuk minum Arabica Coffee Latte yang sedap! Adoi, tengok gambar rasa nak pergi bancuh sekarang! Sebab Arabica Coffee Latte ni sumpah sedap dan kopi dia rasa sangat wow! Memang padu dan best! 


Harga Produk Arwa Cafe

Semenanjung
  • 1 pack = RM55
  • 2 packs = RM100
Sabah Sarawak
  • 1 pack=RM65
  • 2 packs=RM120
Harga jualan tidak termasuk postage
1 pack ada 20 sachet



Nak jana pendapatan tak? Jom baca ini!

Kelebihan sebagai pengedar (Ejen & Stokis)


1. Income yang luar biasa
2. Kerja dari rumah
3. Bahan iklan disediakan
4. Group Support

p/s: kelayakan join ejen kami hanya dengan pembelian 5 pek Arwa Cafe sahaja dah boleh jadi ahli team kami serta boleh menjual produk Arwa Cafe'




Review Mek Onie:

Harga yang berbaloi dan rasa yang sedap! Penggemar kopi wajib minum Arabica Coffee Latte. Kopi yang pekat dan sedap dibancuh dan dengan air sejuk ataupun air panas. Selain itu, yang bagusnya dengan Arwa Cafe' ini, mereka memberi peluang kepada sesiapa yang ingin janakan pendapatan bersama Arwa Cafe'. Walaupun onie ni seorang yang sibuk, alhamdulillah. Im happy bila jumpa Arabica Coffee Latte ini, kalau korang nak tahu, onie memang ada sembelit.. dan seorang yang selalu letih. Tapi bila jumpa dengan Arabica Coffee Latte ini, onie berasa lega bila lepas minum. Thorbaik. Puas hati. Dari segi pengambilan pun sangat mudah. 



1 ulasan:

  1. mmg byk khasiat la arabica coffee latte ne. smbil minum boleh lagi tambah pendapatan.

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..