Tips hilangkan Parut Di Muka ? - Remedy

by - October 26, 2015

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Korang,nak tanya ni..pernah tak korang pakai serum tapi tak menjadi? pastu tak pernah nak selidik serum tu buat dari apa,ada bahan kimia ke tak dalam tu? Pernah selidik? Pastu bila repeat 2 3 botol still takde perubahan? Kat mana salah dia? Korang pernah terfikir ke. Bila orang lain pakai lawa,menjadi dan ada kesan positif. Tapi bila kita pakai, apapun tak boleh. 


Sebenarnya, ada beberapa faktor kenapa tak menjadi dan takde kesan positif. Antara faktor dia adalah jenis kulit, ketebalan kulit, hormon, cara pemakaian serum dan akhir sekali adalah pemakanan kita. Cara kita makan pun sebenarnya boleh mempengaruhi hasil pemakaian serum tau korang. Bukan setakat sapu serum kat muka pastu GOOD BYE. Hasilnya,tepuk dada tanyalah hati ampa semua. 


So, jejaga korang.. serum ni datang dengan satu nama tapi serum ni banyak selesaikan masalah kulit. Nak selesaikan boleh, nak serikan boleh dan nak muda pun boleh wei ! Yang pasti serum ini sesuai untuk LELAKI & WANITA . Pastu LULUS KKM! Kalau korang nak tahu jugak serum dari Remedy ni selamat dan kandungan dia air dan tumbuhan sahaja. So,zero bahan kimia yang marbahaya itu...no worries guys!

Senang cerita macam ni :-
  • Dijamin 100% original
  • Produk serum terbaik
  • Pori kulit akan dibersihkan
  • Mesti cuba sebelum rawatan LASER!




Remedy : Radiance

This product is formulated with Swiss Apple Stem Cell Extract, a blend of amino acids and 2 different peptides for maximum results. These ingredients combat chronological aging by activating skin's own stem cells to promote cells growth and collagen synthesis, the appearance of lines is reduced and the skin looks younger.
Price : RM79
  • Reduces scars 
  • Repair skin cells
  • Minimizes pores

NOT 150301046K ; See more












                                                                                                                                                               

So,aku cuba serum Radiance dari Remedy ni. Yang bestnya, dia boleh kurangkan cela parut dan memang muka aku bersepah dengan parut pun sebenarnya. Pastu pori wajah,alahai...bila nak make up tu aku fikir 10 kali,kang kalau aku mekap nampak la ketulan-ketulan halus yang tak sepatutnya nampak. Rimas. Bila aku cuba Radiance dari Remedy ni yeayyyyy! manfaat pada produk ni memang berkesan untuk aku. Ingat,cara nak sapu serum pun biarlah kena dengan cara dia ye. Jangan la suka-suka sapu banyak sampai nampak berminyak muka tu (aku letew).. cukuplah sekadar menyapu dalam kuantiti yang sedikit dan urutkan muka biar dia serap ke dalam kulit muka kita.


Haaaaa,tak percaya meh tengok testimoni bawah ni. Bukan serum yang aku pakai je puas hati,tapi kebanyakan ramai yang suka dengan serum dari Remedy ni ! 












Ingat tau korang. Jaga pemakanan, jangan stress-stress. Yang penting jaga kulit muka. Aku kadang banyak kerja, bersepah nombor dengan perkataan dalam otak aku,tapi aku tak pernah nak melayan perasaan stress tu. Sebab kalau stress,hormon mulalah tak stabil pastu mulalah jerawat nak singgah kat muka. Heiiiii... I sayang tau kulit muka i yang halus mulus ni. Sampai ada member geram dengan kulit muka kita sebab lawa. Huwaarrrr... Terharu sejuta kali T_T


Untuk maklumat lanjut klik link bawah ye :)


No. Tel: 016-422 4180 / 019-772 2059
Email: loveremedy.hq@gmail.com



Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com


You May Also Like

6 comments

  1. Oh my!! Cantiknya bekas diaaa.. Warnaaa pink... Kak auni dah la flawless, mesti lagi aumm aumm kulit akk

    ReplyDelete
  2. tengok testimoni yang berjaya memang geram jer. BIla cuba sendiri memang terbaik la. Tak rugi kalau cuba...

    Hot post... Atasi Kulit Muka Berminyak dengan Remedy PLUSH

    ReplyDelete
  3. Teringin nak cuba sebab tak pernah lagi pakai produk kecantikan jenis serum. Lagipun harga agak berpatutan.

    http://angellovesoldier.blogspot.my/

    ReplyDelete
  4. comel botol...kan best kalau try satu produk tu terus muka jadi cantik macam mek onie..hehehe...terbaik!!

    ReplyDelete
  5. Onie!! Kulit onie mmg flawless sgt okey! Akk jeles tauuuuu

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..