Tips Kurangkan Kolestrol dan Sakit Jantung - Pati HerbaMadu

by - January 24, 2016

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Mesti ada lagikan orang risau apa la ubat untuk kurangkan kolestrol dan sakit jantung ni kan. Sakit jantung tu tak kisah la jantung tersumbat ke apa. Dengan ikhlasnya aku nak berkongsi satu rahsia macamana nak tangani masalah penyakit yang disebutkan tadi. Dan korang tahu tak sebenarnya peratus kematian bagi kolestrol tersumbat pada jantung sehingga 83% dan peratus ini juga adalah peratus kematian yang berlaku. Jadi sampai bila kita nak dengar peratus ini makin meningkat? Makan tak jaga? Yes,itu sebenarnya faktor utama pesakit kerana tidak menjaga pemakanan.






Sebelum aku cerita lebih lanjut, sungguh! Ramuan yang ada pada Pati HerbaMadu ni kesemuanya sangatlah worth it kalau korang nak tahu. Antaranya..
  • Bawang Putih - Mengandungi Allicin. Allicin ialah zat anti bakteria yang bertindak sebagai antibiotik semulajadi. 
  • Halia -  Sifatnya panas dan sebab tu kalau dengan ada yang bagi minum air halia (homaiii,aku baru tahu) dan disebabkan sifatnya panas,lepas ni pasti berpeluh. Selain itu, halia ni menghalang kolestrol melekat pada saluran jantung
  • Lemon - Mengikis lemak dalam badan dan meningkatkan metabolism badan kita.
  • Pati Cuka Epal - Mengandungi Pectin dan pectin ini membantu untuk kurangkan kolestrol dalam badan. Wujud sejak zaman purba lagi dan dalam islam sendiri menggalakkan amalan ini kerana banyak manfaat yang akan diperoleh.
  • Madu - Merawat penyakit jantung dan penyakit dalaman kerana mengandungi karbohidrat,glukosa, fraktose, zat gula tebu, protein, potassium, zat besi, belerang dan fosfor. Haaaaaa, dalam al-quran sendiri dah ada bagitahu "Di dalamnya (madu) terdapat ubat yang boleh menyembuhkan bagi manusia." (An-Nahl:69)
  • Kurma - Siapa tak tahu lagikan, kurma ni adalah makanan sunnah nabi kita. Kandungan gulanya 50-57%glukosa.





Hebat tak korang ramuan dia? Kesemua ramuan atas tadi dapat melindungi dari kolestrol dan bahan asli TANPA PENGAWET


Khasiat Pati HerbaMadu

  1. Membuang angin dalam badan
  2. Melawaskan perut
  3. Melancarkan perjalanan darah
  4. Amat sesuai untuk mereka yang mengalami keletihan
  5. Membuang kahak dalam kerongkong
  6. Melancarkan proses pembuangan
  7. Jika diambil berterusan boleh menurunkan berat badan

Cara minum
  1. 1 sudu pagi dan malam

Kesan selepas penggunaan produk Pati HerbaMadu boleh dilihat pada 2 minggu.


Kelebihan Pati HerbaMadu
  • Dikeluarkan di kilang GMP
  • Kilang menjadi Ahli Persatuan Pengguna Islam Malaysia.
  • Produk Muslim Bumiputera
  • 100% dari bahan asli dan tanpa pengawet


Penawar bagi mereka yang sakit jantung, jantung tersumbat, kolestrol tinggi, sakit dada, kebas tangan, stroke, gout, resdung dan darah tinggi bolehlah try produk ini. Kita hanya usaha, selebihnya kita tawakalillahitaala..InshaAllah setiap penyakit itu ada ubatnya..yang penting sabar dengan ujian Allah SWT :D







Atau hubungi 

Clear Herbs Sdn.Bhd. & Clear Herbs Trading
D27-1,Jalan TKS 2,
Taman Kajang Sentral,
43000 Kajang Selangor
019-253 5796 / 013-362 7775 / 012-515 7396


Jangan risau,korang jugak boleh rujuk kat mana-mana agen Pati Herba Madu atau nak tengok mana-mana testimoni silakan tengok di >>>>> sini <<<<<<<

Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com

You May Also Like

4 comments

  1. setuju, setiap pemnyakit ada ubat nya Insya Allah :)

    ReplyDelete
  2. Ramai dah turn to suplemen untuk turunkan kolesterol, tp perlu dipantau oleh doktor ya

    ReplyDelete
  3. suke baca especially part huraian mengenai ramuan pati herba madu ni. memang informative !

    ReplyDelete
  4. Bagus utk kesihatan ni.. kita yg muda boleh mencegah penyakit dgn mengamalkan produk pati herba madu ni

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..