gigi aku patah disebabkan meriam!

by - August 26, 2011

Assalamualaikum wbt, hoiiiiiiiiiiiiiiiiii...aku dah sampai kelantan woiiii,aku sampai dah kelantan,boleh tonggang lombu tok aku,kahkah! (over gila minah ni,huks) betul weyh,aku rasa aku seronok gila dah ni, duk kat kampung dah,lepas abih segala kematu aku kat dalam kereta semalam,muahahaha :D

weyh,ampa tengok tajuk aku tu,tak boleh blah langsung kan! napok beno nipunya,kahkahkah! gigi aku ?sikit-sikit gigi, mesti rasa nak penampo kan..ahaks! (dulik hape aku)

okaylah! satu je, aku nak pesan ni,muahahahahaha :D




okay babai,kahkahkah..

You May Also Like

20 comments

  1. yeahh..dh smpai kt kg..hehe..

    eh2..jgn men meriam nt gg patah..hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha ! jom jom jom ! anyway, selamat hari raya ya ! ;D

    ReplyDelete
  3. haah rs nk pnampo ko.....
    hahahahahahaha.....
    alhmdulillah ko da slmt smpi..
    jom men meriam.. kta lwn..

    ReplyDelete
  4. Boom!! haha.. jom2. tembak lembu atok meaw.

    ReplyDelete
  5. tahniah! :) saya pun mau p kelantannnnn...tp bila la masa itu akan tiba...*berfikir*

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah selamat sampai..har men eriam tu elok2 hahahah x raya nnt!

    ReplyDelete
  7. 2la b4 tido xnak gosok gigi
    hihi

    selamat hari raya

    ReplyDelete
  8. meaw.. hehe..
    selamat hari raya meaw.. comel je :P

    ReplyDelete
  9. wahhh, ghayo kat kelantan ea????

    ReplyDelete
  10. ADUH ...JGN MAIN MERIAM LA MEAW ..

    SALAM AIDILFITRI :)

    ReplyDelete
  11. kena tipu dgn tajuk la ni? Amboi awak niiiii.

    ReplyDelete
  12. oi2.. jgn nakal2 blk kg tu.. huhu

    ReplyDelete
  13. eh asal x kluar update psl entry ni ek? padahl dah letak dlm bloglist.. ~_~

    ReplyDelete
  14. sakit jantung dgr ank bua men mercun..hurm....

    ReplyDelete
  15. hahhahaa mcm2 selamat hari raya ya :)

    ReplyDelete
  16. kelantan?? meyh raye umah meyh.. haha.. :D.. meriam bahaye la.. bunge api takpe.. :P

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..