selamat tinggal selangor...

Thursday, March 15, 2012 20 Comments A+ a-

 


Assalamualaikum sahabat ! hari yang aku tunggu akhirnya telah tiba... malam ni lepas maghrib terus bertolak ke kelantan... tapi adik laki aku yang kedua ni tak sampai lagi dari melaka,maklum la cuaca tak menentu... huhu...angah hoiii,cepat la kelik hoiiii...



balik kampung sendiri di kelantan jumpa atuk nenek kambing budu kepok lekor nasi berlauk nasi kerabu etok ikan masin cicoh budu colek perut adalah sesuatu yang sangat menyeronokkan...doakan onie semoga selamat sampai ke kelantan.. selamat tinggal selangor ...

Dreba umi kito. Complicated person. Product Review, Invitation Event, Food Review boleh email kito :D email: letopink@yahoo.com

20 Komen

Write Komen
kura
AUTHOR
March 15, 2012 at 4:33 AM delete

amboi. mcm seronok je kelate. ni nak kawen dgn ore kelate ni. wuh!

Reply
avatar
onie
AUTHOR
March 15, 2012 at 4:39 AM delete

apo laie,cari la ore kelate nuh

Reply
avatar
Nikisa Izas
AUTHOR
March 15, 2012 at 4:43 AM delete

onie, nak ikut juga boleh x?rindu nk ke kelantan:)

Reply
avatar
onie
AUTHOR
March 15, 2012 at 4:44 AM delete

jom awak...hehe......

Reply
avatar
March 15, 2012 at 4:48 AM delete

nok balik jugokkkkk! uwaaaa~

semoga selamat sampai ye meawww~
dengki betul~

Reply
avatar
onie
AUTHOR
March 15, 2012 at 4:50 AM delete

sila la dengki,hehehe.,........ ore nok kelik kelate awop :P

Reply
avatar
March 15, 2012 at 5:31 AM delete

balik klate tak ajak..haha

Reply
avatar
March 15, 2012 at 5:36 AM delete

kim sale ore kapung yo mocik..take care..haha..

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
March 15, 2012 at 6:44 AM delete

Take care onie... Jalan lurus2.. Jangan bengkok2... haha..

Reply
avatar
Ezad Skytech
AUTHOR
March 15, 2012 at 7:08 AM delete

balik kampung..ohh..ohh..balik kampung...hee~

Reply
avatar
Tukang Karut
AUTHOR
March 15, 2012 at 7:46 AM delete

owh... demo kelik kelate mace tokseh datang keyell doh....

Reply
avatar
Uncle Jonni
AUTHOR
March 15, 2012 at 9:38 AM delete

kirim kopok.... huhuhuhu

Reply
avatar
Ain SSB
AUTHOR
March 15, 2012 at 7:27 PM delete

Jeles Onie nak pi balik kampung!! Tapi takpa, tokwan Ain nak datang hari Sabtu nihhh! Eksaitedd! hehehe. Selamat bersuka ria di kampung! ;)

Reply
avatar
onie
AUTHOR
March 16, 2012 at 6:11 AM delete

hehe......onie kat kelate doh ni, suka hati wei *macam over je kan,huhu* yela,,balik kapung sekali sekala je wei, lagu ni la orang over,serupa tak penah balik kapung,hehe...nak kopok eh? okay nanti onie bawak balik naaa,muahahahha

Reply
avatar
Fara E's
AUTHOR
March 16, 2012 at 6:38 PM delete

perghh , tak cakap ! kalau tak , boleh aku tumpang balik sekali dengan kau . haha

Reply
avatar
robotkuning
AUTHOR
March 16, 2012 at 8:11 PM delete

selamat ketemu kueh akok..**dandan gua terliur.

Reply
avatar
budak penjara
AUTHOR
March 17, 2012 at 3:55 AM delete

hoii..balik kelate x helo kt ak pong

Reply
avatar
Hanie Dew
AUTHOR
March 17, 2012 at 10:51 PM delete

weh onie kat kelantan lagi ke. bawak balik budu. hahahahha..take care onie.

Reply
avatar

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..