tahniah buat sahabatku..

by - March 12, 2012


tahniah pada sahabatku iaitu izzati dan suaminya megat,semoga kalian berbahagia hingga ke syurga.. jadilah isteri yang solehah ... besar tanggungjawabnya tu...megat,sila jaga sahabat saya elok-elok ye.. tahniah sekali lagi :))


haruslah matching (baju+present)...haa gitu ~
abaikan muka i yang toya -..-"

p/s: pindah dah la kau zati, aku dah la tade member kat puncak alam ni, bosan wooo... puncak alam apa hado? sawit ado la,huhu

p/s: toksah duk tanya aku bila lagi la nohh,ada jodoh ada rezeki ada la tu...

You May Also Like

28 comments

  1. hua greenish betul :) suka hijau ;D

    ReplyDelete
  2. @Muhammad Saiazuan Norhalik ada jodoh ada rezeki ada la zuan.... semua terserah pada takdir

    ReplyDelete
  3. akan sampai jua your turn one fine day. chill ajalah ya. semoga berbahagia buat mereka berdua. :)

    ReplyDelete
  4. puncak alam ada mcd. hehehhe..:D

    ReplyDelete
  5. pelamin nampak cute lh... suka!

    meh ler turun shah alam. puncak alam mmg xde ape pun... :p

    ReplyDelete
  6. lepas ni giliran tuan blog pulak..hehe

    ReplyDelete
  7. Tahniah untuk kawan mokcik onie.. Semoga kekal ke anak cucu..

    ReplyDelete
  8. tengah tngu kak onie kawennnn. kikiki


    kbai

    ReplyDelete
  9. meawww.. bila lagi meawwwww. hahha

    ReplyDelete
  10. lemah sangat gua,kan aku dah kata...jangan tanya aku bila...haha...aishhhh,tarik telinga ampa sat g kot,grr

    ReplyDelete
  11. yeah.. kami pun taksabar nak makan nasi minyak kat umah onie.. cepat lah!!!

    ReplyDelete
  12. tahniah onie..opss..mintaklah masin mulut aku..ye dak

    ReplyDelete
  13. tahniah pada rakan anda....

    kehkehkeh... ak ah!! byk tul sawit kat puncak alam ye...
    huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  14. kena begamba atas pelamin ni, ambik berkat :P

    ReplyDelete
  15. tahniah utk sahabat onie..:)

    heeee..alolo ciannya alone kat sn..meh dtg sini meh..heee

    ReplyDelete
  16. doakan meawww plak naik pelamin...;))

    ReplyDelete
  17. tahniah!
    jgn risau.. muda lagi.
    jaodoh pasti ade. ^^

    ReplyDelete
  18. tengok tengok bulan depan kak onie plakk umum nak naik pelamin ni, heeeeeeee ;D

    ReplyDelete
  19. onie, cepat2 balik puncak...:))

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..