#3 kata semangat

by - May 16, 2012

You May Also Like

17 comments

  1. Msh gak rasa seram tengok header baru... :p

    ReplyDelete
  2. yang penting usaha dan bertawakkal.. insya'allah Allah bagi apa yang kita usahakan tu.. =)

    ReplyDelete
  3. tapi rezeki takkan datang tanpa usaha. kan!

    ReplyDelete
  4. onie, header ko seramkalau bukak blog malam malam. (T__T)

    ReplyDelete
  5. betul tu...yang penting kita berusaha dan berdoa :)

    ReplyDelete
  6. berusahalah selagi termampu.....

    tu dia eh onie blog neh..sakannn..ehheheh

    ReplyDelete
  7. betul tu onie..kkdg kalau dah rezeki..tgh2 jln terpijak duit rm50 hihi

    ReplyDelete
  8. betul..

    tuhan akan sentiasa bagi rezeki.. hehhe

    ReplyDelete
  9. Betul tu onie.. Aku pun malas nak mgadap fb sgt, kdng trfikir besnya diorang..kerja bagus, gaji beso dll.. Dalam hati cakap " tak pe la rezki orng lain lain..allah dahbagi bagi" syukur la dgn apa yg ada.. Kan...

    ReplyDelete
  10. Sokong entri. Sokong komen si Abu..

    Syukur apa yang kita ada sebab ramai lagi yang lebih susah dari kita kat luar sana.

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..