Kenapa perlu jam yang banyak?

by - March 13, 2013


Mek pasti,diantara kita ni mesti hobi dia suka mengumpul jam,tak kisah la jam tu dari mana datangnya,murah ke mahal,branded ke tak branded ke..mek juga salah seorang yang minat mengumpul jam,buat masa ni tak banyak sangat,tapi cukuplah satu hari satu jam :P


kadang-kadang tu terfikir jugak,kenapa perlu jam yang banyak sedangkan masa berputar pada waktu yang sama, mungkin ini adalah satu gaya atau jam juga memperlihatkan kita ni kategori yang mana satu,mungkin?




bagi mek kenapa perlu jam yang banyak?

  • pertama kali,mek ni memang seorang yang tak boleh duduk diam kalau tak pakai jam -..-"
  • gaya
  • koleksi

bila gaya ditempatkan dibullet kedua,sudah tentu $$$$$$$ pun kena keluar juga?oleh itu, kita perlu berhati-hati semasa membeli :)


korang pun macam mek jugak ke?

You May Also Like

32 comments

  1. ada 2 jam.. 1 jam kene ambek dkt org haha :P

    ReplyDelete
  2. aku pon camtu mek..aku peminat jam dan memang takleh g mana-mana tanpa jam..bila tngok orang pon, aku suka pandang jam dia dulu..gajet2 canggih sekarang aku tak heran pon..yang utama tetap jam..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku lagi tak heran dgn gajet,bhahahha

      Delete
  3. Assalamualaikum mek, hee bestnya ada koleksi. hehe. sheila koleksi cuma novel je. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam sheila, onie tak minat novel :P

      Delete
  4. mek,cantik rumah.hehehe.rara pon banyak jam.suka kan.tp bila dpt kat adik.pinjam.habis sume

    ReplyDelete
  5. miza pun tak boleh kalau tak pakai jam.
    pernah sekali keluar rumah tak pakai jam sanggup patah balik semata-mata nak pakai jam. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ishhhhhhhhhhhhhh,serius....umah onie tingkat 4..kalau lupa pakai jam sanggup naik atas semata2 nak amik jam,haha

      Delete
  6. pinjam 1!!jam uni tali osak xrepair2..haippp

    ReplyDelete
  7. saya pun takleh duk diam kalau tak pakai jam. gelisah dibuatnya ! heee

    ReplyDelete
  8. tak minat kumpul jam.. dan mungkin tak ada hobi sebenarnya hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hobi awak kita tahu,online kan :P

      Delete
  9. wah..banyaknya keleksi dia..nak satu...hehe.dh lama gak zaza xbeli jam...mmg suka jgk =)

    ha ah dh bhenti dah =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nape berhenti?nanti nak pm awak la

      Delete
  10. anis tak banyak jam, ada satu je.. selagi boleh pakai, anis pakai.. dah rosak baru beli baru.. huhuhu..

    ReplyDelete
  11. Huhu..sama la dgn kak diana..Walaupun dah ada beberapa jam, tetap nak beli lagi..tak kisah la murah ke mahal..bila dah berkenan kalau mampu beli je..

    ReplyDelete
  12. byknyaaaa jam diaaaa... wahhhh!!!! ena ada satu jam je yg abg ena bg mase dpt straight A dlm spm dlu.. hehehe

    ReplyDelete
  13. Dulu akak suka pakai jam and kumpul jam, tapi sekarang nak beli satu pon jarang2...Aritu ade beli satu, tapi balik rumah baru taw jam tu berlampu2.haishhh, tak pasal2 kena bahan dengan anak2 buah...hehehehe...terus tak pakai dah jam tu..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aikkk, mana komen kak ya tulis sakni? dapat tak onie?

      Delete
    2. kak ya oyak, tangan kak ya tak berapa serasi pakai jam. sokmo tak tahan lama. kesian kannn. T___T

      Delete
  14. Banyaknya koleksi jam! Sayalah manusia yang tak reti pakai jam. Kecuali zaman peperiksaan sekolah dulu je, barulah pakai jam ;D Itu pun letak kat atas meja ^_^ Dah abis sekolah ni, memang takde pakai jam langsung :D

    ReplyDelete
  15. setakat ni aku ada 3 jam je. satu pakai g kelas, satu nak guna untuk formal, satu lagi kalau na pi event santai santai. hahhaha

    ReplyDelete
  16. dari dulu sampai sekarang ada satu je hohoho

    ReplyDelete
  17. sy tak suka banyak2 sbb setia pada yg satu. huhu..

    ReplyDelete
  18. aritu aku baru beli 1 jam tangan baru..:D

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..