ORANG DIET DAN INSOMNIA WAJIB BACA INI

by - November 15, 2016

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Kemain tajuk,lulz sangat! Pernah terfikir tak macamana la nak diet, macamana la nak jaga diet, macamana la nak makan minum tapi nak rasa manis. Bukan tu je, ada lagi.. macamana la orang sakit tekak ni nak baik, macamana nak kurangkan masalah radangan,haaaaa banyaklah nak share di entri kali ni..Pastu ada lagi, macamana nak kurangkan habit susah nak tido ni. Macam aku sendiri kadang tu penat macamana pun mesti susah nak tidur even ngantuk yang amat sangat. So, bila selalu rasa macam tu aku memang decide untuk cuba satu produk ni dan sangat berkesan. Alhamdulillah. Kadang tu rasa macam nak menangis sebab tak dapat tidur. Yelah, dengan nak driving lagi. Aku ni kadang-kadang memerlukan rehat yang cukup untuk bergerak ke sana sini. Tapi nasib baik jugaklah ada produk ni. Apapun, produk kali ini aku berkongsi atas pengalaman aku sendiri. Sebelum aku cerita lebih lanjut lagi, produk yang aku nak kongsi dengan korang semua adalah produk Stevia. Dibawah-bawah ini aku akan kongsikan kelebihan stevia, macamana produk ini berfungsi, cara guna produk ini, siapa yang sesuai gunakan produk ini. Haaaaa, jomlah sambung bacaan anda ini dan semoga ianya bermanfaat buat semua orang yang memerlukan.


Tips untuk elakkan Imsomnia





Antara kelebihan Stevia ini adalah:-

  • Menurunkan dan mengimbangkan kadar kandungan gula dalam badan.
  • Menurunkan kadar gula dalam darah, pesakit diabetis dan hypoglycaemia
  • Melawaskan pembuangan air kecil
  • Meningkat tenaga dalam badan
  • Membantu sistem penghadaman makanan
  • Membantu mereka yang mengalami masalah insomnia
  • Berupaya Mengawal berat badan iaitu obesiti
  • Mengurangkan masalah keradangan
  • Menghilangkan sakit tekak dalam kadar segera
  • Dapat membantu membuang lemak dan bina otot untuk menyadokan diri, kaki gym pun sangat sesuai gunakan Stevia ini dan body builder u should have this one. 

Mudah untuk menggunakan STEVIA


Macamana Stevia ini berfungsi untuk bantu korang ni?
  • Berfungsi untuk dapat imbangan dan turunkan kandungan gula dalam badan
  • Dapat turunkan kadar gula dalam darah
  • Dapat melawaskan kencing
  • Mencuci sistem perkumuhan
  • Dapat mengurangkan masalah radangan



Haaaaaaa, macamana? Sesungguhnya Stevia ini memang dapat bantu aku bukan dari segi susah nak tido. Tapi mampu memberi tenaga dalam badan untuk seharian aku ni. Cara nak guna dia pun mudah je. Dia ada 3 cara untuk korang guna. 



Pertama : Titis dalam minuman atau masakan secukup rasa
Kedua : Titiskan 2 titis dalam mulut sebelum tidur untuk segarkan badan keesokan hari. Cara kedua ni aku banyak gunakan sebab hormon badan aku ni tak menentu kadang. Biar mudah nak tidur.
Ketiga : Titiskan 2 titis ke tekak untuk hilangkan sakit tekak.


Boleh bawa ke mana-mana je!


Haaaaa,mudah je kan. Sesambil nak tido tu titiskan la 2 titis dalam mulut. Kalau korang nak tahu lagi, bila gula berkurang dalam badan untuk ditukarkan kepada tenaga, lemak akan dibakar untuk dijadikan tenaga dan sangat sesuai untuk mereka sedang dalam usaha menurunkan berat badan dengan workout di gym atau exercise. Haaaaa, apapun korang kenalah cuba dulu.



Sebelum tu, sebelum ramai yang tanya siapa yang sesuai gunakan produk ini meh sini aku share dulu. Mereka yang sesuai untuk gunakan produk ini adalah lelaki dan wanita bagi semua peringkat umur. Bayi jelah yang tak sesuai gunakan produk ini. Wanita mengandung yang menhidap kencing manis kerana pembawakan bayi pun sesuai gunakan produk ini. Abang-abang sado yang mana tengah nak menyadokan diri haaa sesuai la gunakan stevia ini. Bagi orang yang tengah amalkan diet Atkins, haaaa ini juga adalah satu usaha untuk ampa cuba. Kalau orang kencing manis boleh ke guna Stevia ini? Jawapan dia boleh dan semua lapisan masyarakat. Jika ada tanda negatif pada produk ini sila berhenti dari penggunaan dan so far buat masa sekarang belum ada masalah apa-apa daripada produk ini.



Sejak pakai ni, alhamdulillah tidur aku jadi mudah. Lepas tu, sekarang ni pun aku dah kurang ambik kafein. Ambik bila terdesak je haaaaa.... (tapi kadang tu bedal kopi o panas jugak hari-hari,lol). Apapun, semua ini bermula dari kita....Chaiyok semua!


Haaaaaa, apalagi..aku dah cuba... korang pulak bila?



No.fon : +6013-673 2012 / +6010- 282 6344

KORANG PUN BOLEH COD STEVIA INI DI SENAWANG SAHAJA (PESONA MENAWAN)


Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com






You May Also Like

0 comments

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..