TIPS TURUNKAN BADAN HANYA DENGAN KOPI HIJAU ALANA



Tips Turunkan Badan Hanya Dengan Kopi Hijau Alana | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Yeayyy kali ini aku nak kongsikan tentang Kopi Hijau Alana  Katanya, Kopi Hijau Alana ni mampu membuatkan berat badan turun ! Haaaa, betul ke Kopi Hijau Alana ni mampu membuatkan berat badan turun? Bagaimana? 




Untuk pengetahuan semua dan bagi yang pertama kali mendengar tentang Kopi Hijau Alana ni, yesss korang kena tahu bahawa Kopi Hijau Alana ini telah pun terjual lebih 400,000 kotak sehingga hari ini. Paling menarik, Kopi Hijau Alana ni pernah menapak di beberapa media seperti Radio Era (sponsor segmen Sketsa Johara), rancangan TV (Al-Hijrah), Surat Khabar dan Online Marketing (FB Ads). Pun kalau korang nak tahu, Kopi Hijau Alana  ini telah memanfaatkan ramai pengguna bagi yang berhajat nakkan berat badannya turun. 




Kelebihan yang korang kena tahu tentang Kopi Hijau Alana:
  • Menariknya, Kopi Hijau Alana ini adalah kopi yang belum di panggang dan berbeza dengan kopi lain.
  • Rasa yang enak dan lemak.
  • Memberi tenaga untuk kekal cergas dan mengawal selera makan.
  • Kopi Hijau Alana ini tinggi kandungan asam kloronogenik yang meningkatkan kadar metabolisma badan.
  • Membakar lemak lebih cepat dan selamat.
  • Menurut testimoni pengguna, kesan penggunaan ini boleh dilihat selepas 1 minggu pengambilan Kopi Hijau Alana sebanyak 2 kg bergantung kepada individu dan cara penjagaan berat badan serta pengambilan makanan.




Pengambilan Kopi Hijau Alana ini sesuai kepada remaja hingga tua. Paling sesuai pada mereka yang nak kuruskan badan wajib minum Kopi Hijau Alana ini. Berita gembira lagi, pada yang ada sembelit, perut buncit, cepat rasa penat, peha besar dan susah nak kawal nafsu makan haaaaa, memang digalakkan ambil Kopi Hijau Alana ini sebagai minuman harian korang. Boleh minum diwaktu pagi atau tengahari. Tuangkan 1 sachet Kopi Hijau Alana ke dalam cawan, taungkan air panas dan kacau pastu haa boleh minum dah. Mudah! Packaging Kopi Hijau Alana ini adalah yang terbaru dan nampak kemas dan menyerlah dari yang lama. Penyimpanan produk ini perlu pada tempat yang kering dan suhu bilik.

Khasiat:

1. Kopi Hijau : Kopi yang belum dipanggang. Ianya memiliki kandungan asam klorogenet yang tinggi berbanding dengan kopi biasa (biji kopi panggang) yang terbukti memiliki banyak manfaat untuk kesihatan terutama bagi menurunkan berat badan.

2. Chia Seed : Biji-bijian tanaman organik yang tumbuh di padang pasir dan banyak ditemui di negara Mexico. Terdapat banyak khasiat kesihatan dari Chia Seed  antaranya dapat menurunkan berat badan, menurunkan kolestrol, anti diabetis, kanser dan banyak lagi.

3. Habbatus Sauda : Sememangnya terkenal sebagai makanan sunnah telah lama terbukti keberkesananya dalam kesihatan. Antara khasiat Habbatus Sauda ialah dapat menghancurkan batu karang, melancarkan haid, masalah asma, jerawat dan sebagainya.



HARGA KOPI ALANA:

RM42.90 (Semenanjung)
RM52.90 (Sabah/Sarawak)

Setiap 1 kotak mempunyai 15 sachet.



Untuk maklumat lanjut atau pembelian boleh klik di bawah:

23 ulasan:

  1. klau bab kurus...confirm akan beli hihihih

    BalasPadam
  2. Saya pun dah rasa kopi alana ni. Suka dengan rasa berlemak dia. Bila minum pagi-pagi, lepas breakfast mesti kene membuang dulu

    BalasPadam
  3. Penggemar kopi bole la cuba kopi hijau alana ni. Banyaknya khasiat. Paling best boleh mengatasi masalah sembelit dan berat badan....

    BalasPadam
  4. First time dengar brand kopi ni. Bahan-bahan dia memang hijau betul. Hehe

    BalasPadam
  5. Amboi...ada jugak kopi bleh kecikkan tubuh ye..akak nak la ..nampak menarik dan mmg tertarik ni... packaging pun menarik betul tu ha..mesti rasa pun sedap..

    BalasPadam
  6. Ana memang suka kopi. Boleh lah cuba kopi hijau alana ni sebab boleh turunkan berat juga. Berganda suka. Bahan2 dia pun best especially habbatus sauda dan chia seed. Bagus utk badan semua ni.

    BalasPadam
  7. saya tak berapa minat kopi kak. tapi boleh juga merasa yang ni. manalah tahu berkenan di hati kan. lagipun nampak banyak khasiatnya tu!

    BalasPadam
  8. khasiat kopi ni baguslah... blh kurus klo amalkan

    BalasPadam
  9. Minu kopi boleh kurus. Menarik produk ni. Dulu kurang gemar kopi sekarang dah suka minum kopi sebab dah banyak khasiat.

    BalasPadam
  10. Kopi Alana ni memang menjadi bualan hangat orang sekarang ni sebab memang terbukti berkesan turunkan berat badan..nak try lah nanti.. heee

    BalasPadam
  11. Bagusnya boleh turunkan berat badan dengan kopi.. Boleh la try

    BalasPadam
  12. tak risau kurus ke nanti mek onie??

    BalasPadam
  13. ada sebarang kesan sampingan tak? kalau ok, boleh juga cuba untuk turunkan berat badan

    www.maisarahsidi.com

    BalasPadam
  14. nampak macam best kalau dapat turunkan berat badan memang ngam la untuk abam yg kembang nie. chia seed tu la nampak menarik dan tahu banyak khasiat.nak gak cubaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  15. I need to reduce my fat and since I love coffee so much, I will definitely try this out.

    BalasPadam
  16. Wah minum kopi pun boleh turun berat badan eh..bagus nih

    BalasPadam
  17. Wahhh.. Kopi ni boleh turunkan berat badan. Menarik ni. 1st time dengar produk alana.

    BalasPadam
  18. Baru tahu kopi hijau dapat turunkan berat badan. Dah la suka minum kopi, dapat pula turunkan berat badan dan kawal napsu makan. Memang bagus sangat lah!

    BalasPadam
  19. wah kalau dah laku sampai macam tu mesti berkesan kan

    BalasPadam
  20. nice sekali produknya, bisakah saya dapatkan di online shop?

    BalasPadam
  21. Kopi mmg byk kebaikan.selain tu klu demam ena akn cri kopi.. cepat baik.hehe..

    BalasPadam
  22. Bagus kopi ni. Ena pun suka dah sekarang. Tambah-tambah ada susu kambing

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..