5 TIKET VIP PERCUMA KE ANUGERAH JUARA LAGU 32

by - February 05, 2018


KEMASKINI TERBARU : 9 FEBRUARI 2018

>> 5 TIKET VIP PERCUMA KE ANUGERAH JUARA LAGU 32 << *CONTEST DITUTUP DAN PEMENANG AKAN DIMAKLUMKAN MELALUI EMAIL. TERIMA KASIH KERANA SUDI JOIN. BAGI SESIAPA YANG TIDAK BERJAYA JANGAN RISAU ANDA MASIH MEMPUNYAI PELUANG UNTUK MENJADI PENONTON BERTUAH DENGAN CARA COLLECT TIKET DI AXIATA ARENA, BUKIT JALIL BERMULA ESOK (9 FEB 2018) JAM PETANG. 2 TIKET / PERSON. SO, JOM DAPATKAN TIKET KE AJL 32 BERAMAI-RAMAI! 


5 Tiket VIP Percuma Ke Anugerah Juara Lagu 32 | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Seperti yang sedia maklum, Anugerah Juara Lagu 32 ini bakal tiba tidak lama lagi iaitu 6 hari lagi dan akan memeriahkan lagi Bukit Jalil dengan adanya Anugerah berprestij yang diterajui oleh Puan Nurhul Huda Abdul Khalid bersama Penerbit, saudari Aida Azira Hussin dan dihoskan oleh Alif Satar dan Sherry Alhadad. 


Tema AJL 32 untuk tahun ini adalah "Fesyen dan Muzik" demi mengangkat martabat komposer, penulis lirik serta penyanyi setiap lagu finalis AJL 32 kali ini. Lokasi siaran langsung AJL 32 kali ini akan diadakan di Axianta Arena, Bukit Jalil pada 11 Februari 2018. 


Untuk tahun ini, AJL 32 membuka peluang kepada para penonton untuk mengundi bagi kategori Persembahan Terbaik pada malam kemuncak dan gunakanlah masa ini untuk menilai siapa yang berhak untuk dinobatkan sebagai Persembahan Terbaik. Untuk pengetahuan semua, undian boleh dibuat di laman web utama www.xtra.com.my pada jam 9 malam hingga 11.30 malam. 


Senarai artis yang layak ke AJL 32 adalah:

  1. Salma - Akhirnya, Cinta
  2. Khai Bahar - Bayang
  3. Azmi Caliph Buskers - Sejati
  4. Altimet - Amboi
  5. Hazama The Penglipur Lara - Aku Yang Sebenar
  6. Ara Johari - Warkah Untukku
  7. Dayang Nurfaizah - Separuh Matiku Bercinta
  8. Syamel & Ernie Zakri - Aku Cinta
  9. Haqiem Rusli - Tergantung Sepi
  10. Hael Husaini - Jampi
  11. Wany Hasrita - Menahan Rindu
  12. Syamel - Lebih Sempurna

Agaknya siapa juara? 


5 TIKET VIP PERCUMA KE ANUGERAH JUARA LAGU 32

Berita baik buat pembaca blog mek onie berkenaan AJL 32 ini adalah berkenaan pemberian tiket percuma ke AJL 32. Caranya adalah korang wajib jawab soalan di sini >> 5 TIKET VIP PERCUMA KE ANUGERAH JUARA LAGU 32 << *CONTEST DITUTUP DAN PEMENANG AKAN DIMAKLUMKAN MELALUI EMAIL. TERIMA KASIH KERANA SUDI JOIN. BAGI SESIAPA YANG TIDAK BERJAYA JANGAN RISAU ANDA MASIH MEMPUNYAI PELUANG UNTUK MENJADI PENONTON BERTUAH DENGAN CARA COLLECT TIKET DI AXIATA ARENA, BUKIT JALIL BERMULA ESOK (9 FEB 2018) JAM PETANG. 2 TIKET / PERSON. SO, JOM DAPATKAN TIKET KE AJL 32 BERAMAI-RAMAI! 


Terma dan syarat:
  1. Umur melebihi 18 tahun ke atas.
  2. Confirm akan datang pada 11 Februari 2018 dan boleh collect di Axianta Arena, Bukit Jalil pada 11 Februari 2018.
  3. 2 Pemenang bertuah akan memenangi 1 pasang tiket dan 1 pemenang akan memenangi 1 tiket akan diberikan kepada pemenang bertuah. Jumlah pemenang kesemua adalah 3 orang. Tidak termasuk AJL 32 After Party Rated Xtra.
  4. Keputusan akan di umumkan pada 9 Februari 2018 (jumaat) di email anda. 
  5. Keputusan bergantung kepada jawapan dan slogan terbaik. 
  6. Keputusan adalah muktamad.



Contest ini bermula dari 5 Februari 2018 hingga 7 Februari 2018 sahaja. Penyertaan yang lewat dihantar akan dibatalkan. So, lets join korang. Katanya AJL 32 kali ini the boom! Jom rasai sendiri pengalaman ke AJL 32. Jumpa di sana okay 😊

Good luck korang! 

You May Also Like

4 comments

  1. bagusnya ada contest macam ni...kita jauh la...kat JB...kalau tak nak juga join

    ReplyDelete
  2. wah... menarik... nak join lah contest ni..mana tau kot menang heheh

    ReplyDelete
  3. dah cek email x berjaya pun.. 3 penyertaan saya hantar 1 pun xsangkut

    ReplyDelete
  4. dah cek email x berjaya pun. 3 penyertaan saya hantar 1 pun x sangkut

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..