kompom dah aku!

Ogos 25, 2011
Assalamualaikum wbt sahabat.. sayangnya kat korang semua,tanpa korang siapa lah aku kan, aku rasa dah makin ramai yang soul dia tu kat rayaa...
26 Comments
Read

macam ni ke?

Ogos 21, 2011
Assalamualaikum sahabat... papa,papa sayang mama tak ni? *geli! memang lumrah manusia kita menyukai sesuatu yang nampak mempesonakan...
33 Comments
Read

PERATURAN CINTA..

Ogos 20, 2011
Assalamualaikum kawang-kawang, cinta lagi...lagi-lagi cinta, tapi tak mengapa, selagi meaw boleh share,meaw share.. ini juga meaw kopipes d...
24 Comments
Read

drama:kasih alia

Ogos 07, 2011
Assalamualaikum semua dan selamat malam... wahhh,dah kenyang lah tu dapat bersukaria depan laptop ni, korang berbuka apa tadi? sedap tak?ken...
36 Comments
Read