4 mata ~

Mac 30, 2012
Assalamualaikum.. budu ada dop? kalu takdok mari la beli kat mek,mek jual budu ni...segelen 3 amah,hahaha..*muroh bena intro tak tahwan~ w...
13 Comments
Read

tak jugak~

Mac 29, 2012
apa yang nak aku sampaikan di sini..benarkah perkataan/pertuturan/percakapan/penulisan itu menunjukan personaliti mereka sama ada baik ata...
20 Comments
Read

My Pinky Moments

Mac 26, 2012
sesudahnya buh tajuk tu, mai nak buh gamaq onie pulak, tatau la apa rasa gamaq ni, manis ke tawo ke, yang penting PINK ,ekekekeke... dan ...
10 Comments
Read

ni baru drifter..

Mac 19, 2012
yaw yaw yaw... kami lah drifter yang dicari-cari...yawww....drifter anak kelahiran kelantan yang loqlaq selamanya yawww! *penyakit yawww,hah...
26 Comments
Read

Dilema graduan 1~

Mac 19, 2012
Assalamualaikum...ini adalah permulaan untuk kita mengorak kehadapan,samada yang sedang bekerja atau mencari pekerjaan..walaupun blog aku n...
7 Comments
Read

lesen mana?

Mac 18, 2012
Assalamualaikum pokcik mokcik hok cun dan hensem....apa kaba demo sumo?bereh dop? ehem ehem ehem, betulkan slang jap,sorry..haha .. masa per...
14 Comments
Read