Makan

 
nok char kuay teow, 
nok chicken chop, 
nok lamb chop, 
nok pizza,
nok kek secret recipe,
nok maggi mamok,
nok roti paye
nok roti jalo,
nok colek perut,
nok nasi kabu,
nok meatball,
nok semoooooooo.....
 
bakpo la duk semeta-semeta peghut ni bunyi, minggu ni sajo koho naik selero make mek, kilogreng dop naik-naik pom,stress jugop la...

                                           
ambik di google jah mek..
pah,char kuay teow bulih doh la sakni, walaupom dop sero supo di penang nuh,tapi bulih la,wak sedak perut hok supo ore ngedey -..-"

bereh la hok tu,loni hok dop bereh....

esop hari sena, appointment with dentist again...nervous semeta T_T
pehe? dop pehe sila buat-buat pehe,haha

26 ulasan:

  1. takot jaa..badan koho naik, kang tak kenal hok mano so mek onie..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. eh,jange oyak gitu,ni hok takuk ni,muehehe

      Padam
  2. i love food too..tu yg badan pun sihat sgt skrg ni..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. best la akak, onie nak gemuk sikittttt,kurus sangat dop omeiii,haha

      Padam
  3. muahaha.. berbelit2 lidah cci membaca n jenuh cari kamus nak fhm.. ngee.. :P

    BalasPadam
  4. cci letak blog dlm bloglist cci di sini..

    http://cutedollyliciousbloglist.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. Pehe2. Kawe pun suko make jugok. Hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. dop kiro tengoh bule ko hujung bule ko, duit nok make mesti keno ado walapom duk nge family,haha

      Padam
  6. Err... err... ambil sikit masa nak paham.. sebab wa org kedah cik oii... Aiyak...
    dok garu2 pala sambil baca.. muehehehe.. apa2 pon.. Good.. ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. takpa aihhhh,meaceh la sudi baca jugak,hehehe

      Padam
  7. pehe la.samo la kito.make byk pun dop naik2 jugak kg. kurus kering ado la..huhu

    BalasPadam
  8. ouh..makan mmg best~sgt heaven!!!! ^_^

    BalasPadam
  9. tapi badan onie kecik jaaa....

    BalasPadam
  10. perut serupo stokin kaki...

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum mek. hahaha samalah kita. gila kan makanan :)

    BalasPadam
  12. nok nasi kabu daging baka letok bawe jeruk jah ^^

    sedaknyo...

    BalasPadam
  13. ore utagha pehe jugok :D hahahaa...yang tak pehe colek perut dengen roti paye, hehe :P buat2 pehe udah le eyh :D

    BalasPadam
  14. me love food too haha.

    BalasPadam
  15. pehe,,pehe..jange rumsim..lol..sero mace nok tulih entry kok loghat kito jgk lah..haha..

    BalasPadam
  16. wahhh tak pehe la..adehhh ;p

    BalasPadam
  17. biso mu lo nih..kawe pahe lalu..ore pasir mah deh..

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..