Instagramku


Alhamdulillah,jari pun dah ada kaler biru,tanggungjawab pun dah dilaksanakan. tak sangka jugak aku dah boleh menjadi pengundi untuk PRU ni,rasa macam eh tua dah aku ni *eyelashes

Taknak sentuh bab tu, aku tau korang nak baca sesuatu yang fresh (fresh la sangat,fuii) .. okeh,instagram ! sape ada instagram?sememangnya jaman dulu aku sangat anti dengan instagram ni.. "apa la yang ada kat instagram sampai ramai manusia yang installnya,apa la yang bestnya ada instagram ni, apa la syok sangatkan.." tu yang selalu bermain dibenak fikiran aku. 

tapi sejak menggunakan instagram ni,kulit muka saya menjadi flawless,hilang habis jerawat (padahal tade jerawat pong,saja kecoh lebih), cantik dengan menggunakan aplikasi yang disediakan,tengok kak onie,segak dak? 

fui 

fui 

fui *okeh terus tak ayu bila taip fui fui ni..

*eeee,tajuk kat atas tu...getik aku,haha







Walaupun aku baru menggunakan aplikasi ini,aku sangat berpuas hati dan sangat melaghakan pun ada. namun,saya tetap mandi makan dengan teratur (padahal) . ramai jugak tanya, aceli aku pun penah tanya kat kawan-kawan aku,apa la yang best sangat bila ada instagram ni,haha..kini,kawan aku pula yang bertanyakan kepada aku apa yang bestnya bila ada instagram ni,haha....nak je aku tonyoh hidung korang dengan merton !

So far,instagram tak pernah memudaratkan makan minum aku, namun aku sedikit kecewa pabila sahabat-sahabat aku diinstagram upload gambar makanan,rasa time tu jugak perut memberontak tahap 27.5 kuasa dua laparnya -..-"

Dengan itu,aku suka bila ada instagram ni, sebab setiap gambar ada maknanya,tak payah dah nak upload kat facebook, facebook sekarang serupa apa (padahal)


Terimalah dari sayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ^__^

Instagram: @mekonie


Meaceh followers yang sudi follow insta mek yang tak berapa sangat gambarnya tu,terima kasih..kang tuntutlah cekedis nanti eh -Oo-


13 ulasan:

  1. wauuu.. blog.. gojesss..
    ada masuk Utusan yea.. ?

    done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Sama pendapat. dulu tak minat instagram pehal la ramai sangat yang addict. sekarang kena kat diri sendiri. samalah kita mek. hehe :)

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. aummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm,meacehhhhh bebeh :D

      Padam
  4. assalamualaikum. kita rasa kita ada frienda kat instagram awak. heeee.

    BalasPadam
  5. nati ambe folo deh hehe ^^

    BalasPadam
  6. wuuu... makn glemer la lepas ni...

    BalasPadam
  7. mkn glemerlah mek past nie..hihik

    BalasPadam
  8. akak dah kureng dekat insta. kalau bercuti je ligat insta. hahahhaa.. xde gmbr nak upload, sunyi sepi insta itueww ;p btw akak dah follow onieeeeee ;))

    BalasPadam
  9. best instagram ni, leh edit2 gambor

    BalasPadam
  10. orang handphone canggih jer ade instagrammm :P

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..