Rindu yang terubat





Assalamualaikum,

Amboi tajuk. Taknak mengalah. Sebelum terlupa, entri bawah ni ada yang suruh aku tunjuk pavlova yang dah jadi,fyi..pavlova aku tak jadi pun wei. Dah meringue yang dibuat kali kedua menjadi tapi hangus kejadah pulak aku nak buat sampai habiskan. Membazir bahan betei. Geram jugak perasaan ni.


Raya cina haritu, sedang kalian bersimpuh golek-golek dikatil..aku dan sahabat yang lain telah ke penang (sejak bila kau guna ayat skema ni mek?) demi mengubat kerinduan yang sekian lama ini. Sakit juga perasaan bila rindu ini tidak terubat.

ah. bahasa skema gila. hempuk kepala mek!korang,abaikan la ye,lol.


Sementara nak sampai ditempat kejadian yang sebenar, banyak tempat kami singgah..antaranya rumah kak han (blogger perak) di ipoh, rumah amira amiruddin (blogger utagha) di simpang ampat,penang , pastu kami menghala ke penang. Lepak gurney drive tengok mamak potong pasemboq gila nak terkincit aku tengok. Selama ni hadap youtube,kalini dapat tengok live. *bangga



Pergi gurney drive terus gerak ke sungai petani. Rumah kak finaz (blogger utagha) . Jumpa bakal mak mertua (tipu) . Pastu terus gerak ke yan,kedah. Kesimpulannya,aku terhibur walau dalam penat lelah. (over)



antara blogger utara dan blogger perak yang hadir. Aku dalam kategori blogger utara,hiks. Gambar ni paling aku suka. Dari depan,kanan,kiri,tengah,hujung ceria je gaya memasing,hik.Aku?carilah sendiri,mihmih..Semoga ukhuwah ini berpanjangan,amin



Dipendekkan cerita, Selamat pengantin baru admin blogger utagha iaitu puan keyel suami perlis.Semoga kekal hingga ke akhir hayat. Actually gambar 1500 dalam fon aku hilang gara-gara hard reset apadia tatau. Ni aku main cedok kat fesbuk kengkawan,mohon halal jela noh. 


(aku tatau nak cekau gambar lain kot mana pasal henpon aku habih hilang semua gambar)

Kepada kak sunah dan abang ady budika,tahniah juga saya ucapkan. Semoga kekal hingga ke akhir hayat.Dua pasangan ini adalah PJJ selepas kahwin. Saya harap kalian tabah. Setiap ujian pasti ada kemanisannya jua,contoh?baby?kehkehkeh...kbai..



Kesimpulannya,saya stop sini dulu. Nanti kalau pavlova jadi saya share kat sini k. *Gila,kesimpulan dengan isi atas lain. 

9 ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..