Best sangat ke event tu? Tak payah la pegi..

*list event boleh refer di menu atas,tak banyak pun ... -..-'

Assalamualaikum dan salam sejahtera,hehe...sekarang suka blogpost yang terus terlintas dari fikiran aku. Kang kalau tertangguh lagi mesti dah lupa nanti,confirm ah!!! Berkenaan tajuk atas tu, sebenarnya aku ada satu kisah dimana bila aku yang sudah mula gila dengan event sana sini,alaaa..tu pun kalau ada jemputan,kalau takde jemputan aku tengok jela korang punya event,tapi bestkan bila attend event :)



Enjoy.


Enjoy.


Enjoy.


Sambil jaga batas. Tapi macam entry bawah ni aku ada cakap,aku kemana je selalu lone ranger,susah senang aku sendiri je, malas nak susahkan sesapa. Dulu ingat lagi,masa kambinghini aku tak keluar lagi,memang susah gila nak gerak,last-last aku pegi sewa kereta kat area rumah aku,sewa half day ..isi minyak sikit untuk cukup-cukup pegi event. Gigihkan? Memang tak balik modal,tapi biar susah dahulu dan senang kemudian. Aku takkan lupa. Sekarang dah pun ada kambinghini,so takkan nak susahkan orang lain pulakkan?Dengan itu,aku belajar bersendiri. Belajar tak susahkan orang dan belajar berusaha.


Yang mana pernah tolong aku,aku ucapkan terima kasih dekat korang,LOVE U SO MUCH. later claim teh beng k,hehe :P


Thanks a lot :)


Thanks a lot :)


Thanks a lot :)


Parah juga rasanya bila bersendiri,tapi aku watlek je. Gelabah aku,aku sorang je yang tahu bila sesat,buahahahaha.


time ni press conference 'Harith Iskander ...To know is to LAUGH MALAYSIA!'  .. 


dengan seorang mira cikcit yang sebenarnya dia kepala gila-gila dan lawa,kbai..jangan marah akakmu ini.. 

 
Actually,aku banyak terima jemputan event dari nuffnang dan aku macam tak sangka yang aku layak untuk dijemput oleh mereka. Sebab blog aku ni still macam newbie lagi, penulisan pun kadang-kadang ting tong,huhu. Thanks nuffnang :)


Berbalik pada tajuk aku atas tu kan, soalan tu parents aku suka aju kat aku.. So,parents aku macam tak nampak lagilah apa benefit dia semua tu,sekali bila aku bawak balik goodies bagi kat deme,cheque sampai dan selepas fasa memberi kepercayaan pada parents aku berjaya,aku happy la oi.. cuma kena tengok masa juga la,kalau event sampai lewat malam berkemungkinan besar aku akan tolak. Lone ranger kan.


Dan kenapa aku perlu cerita pasal semua ini kan? haha.. Kerana, aku bangga dengan diri aku sebab walaupun lone ranger aku tak patah semangat nak cari jalan (CECECECECEYYYYY),nak enjoy dan dah pasti aku bangga jadi blogger. Amboi. Kuat nau nau nau puji diri sendiri mung ni mek?haha... (takpe,blog aku...kisah la..)  Aku ingat masa aku susah,masa menyewa kereta,penat bhai... lari-lari tempat sewa kereta,susahkan orang..aku benci semua tu,huwarrrrr... Terlalu mementingkan diri sangat masa tu.




Aishhh,itu je kot. Melebih pulak,ok sambung kerja. Mek berharap, kepada sesiapa sahaja tak kira awak blogger atau non blogger..jadikan sikap berusaha itu pada tangga teratas dan please,jangan menyusahkan ramai orang. Jadikan entri ini sebagai pembakar semangat walaupun entri tak berapa nak semangat sangat. Aku berharap,korang dapat input yang positif dan jika ada kekurangan itu adalah kelemahan dari saya kerana yang terbaik itu adalah dari Allah SWT. 

Life isn't about getting and having,it's about
giving and being ^__^
salam sayang,
mek onie
letopink@yahoo.com

15 ulasan:

  1. Alolololo ! Kita pun ritu g event sorang diri. T_T

    BalasPadam
  2. Wah.. gigihnya onie.. akak kalau gi sorang segan sikit.. pastu, takut sesat..hihihi..

    BalasPadam
  3. Itulah kena bersusah susah dulu..kemudian insyaallah senang..hehe..

    BalasPadam
  4. Bersusah-susah dahulu, bersenang lenang kemudian :)

    BalasPadam
  5. event ngan artis laaa... dah lama dah tak event2 ngan artis nih

    BalasPadam
  6. samalah kita, biar penat janji enjoy apa kita nak buat

    BalasPadam
  7. bestnya mek. harap2 dpat jadi blogger berjaya jugok hiks.

    BalasPadam
  8. assalamualaikum onie. heee teringat last event pergi seorang diri. balik naik transport awam. rupanya masa tu adam dah ada dalam perut. kita taktahu. wakakakaaaa. sejak tu, tak dapat pergi mana sorang diri dah. bahaya kata abang. kuikuikiii rindu pergi event jumpa kawan2 blogger baru...

    onie belum jumpa kita. heeee...

    BalasPadam
  9. Onie memang seorang yang tabah. Keep it up!

    BalasPadam
  10. woot wooot. mana gamba selfie dengan harith iskandar?

    BalasPadam
  11. wah semakin famous amos mek onie. semoga berjaya
    the power of blogging

    BalasPadam
  12. hamboi hamboi femes dah skrg

    p/s: gila xrindu. haha

    BalasPadam
  13. best tu dapat join event sana sini...hee

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..