Kasut Pengantin - CIPELA ( SALES ON GOING)


Assalamualaikum korang. Amboi tajuk,apa ni bermakna-makna ni,ada pape ke ni?kasut kawen ke kan?ishhh,belum lagilah awak semua. Sebelum terlambat, aku nak ucap selamat hari jadi buat diri sendiri. Heiiii,bila sebut hari jadi..mesti ada kaitan dengan hadiahkan?so,aku sangat terharu sebab dapat cari kasut yang sangat best,selesa,cantik dan power... Sebelum ni aku takut gila nak beli kasut,lelagi heels,alhamdulillah.. sekarang aku dah jumpa dengan kasut idaman!

CIPELA only,not CIPELAT,ehehe.. belakang huruf a tu adalah imej kepada kasut ;) 
 

First time juga aku dengar nama kasut brand CIPELA ni,sweet sangat kot nama dia...actually kasut ni dihasilkan sendiri oleh seorang pengasas CIPELA iaitu Hidayah Hassan dan merupakan seorang anak tempatan yang berperwatakan sangat humble. 



"The word CIPELA carries the meaning for shoes,in Bosnian,Croatian and Serbian."

jap,yang mana korang rasa jadi pilihan mek !


Harga dia eh? apa yang aku nak cakap,harga murah sebenarnya tidak menjamin keselesaan si pemakai kasut,namun di CIPELA ini setiap kasut yang dihasilkan sangatlah memuaskan hati pelanggan termasuk aku sendiri. First impression,aku pegang material kasut tu dan most of shoes at there has a lining leather! Homai, sah selesa! Tak payah nak gigit depan belakang kasut tu dah! 



Harga dia dalam lingkungan rm60 hingga rm300++ depend on material shoes. Haaaaa,aku tak pernah happy bila beli kasut,tapi lepas try kasut-kasut CIPELA ni aku rasa yesss...u found right shoes mek! Satu benda yang aku nak cakap pasal CIPELA ni adalah pasal design dia... korang pernah terfikir tak kenapa kaki korang tu sakit gila bila pakai heel ,lelagi heel 5 inci tu haaaaa... di sini aku nak kongsi satu tips semasa memilih heel terutama heel 4-7 inci.. 


Jangan lupa pilih heel yang ada platform supaya kaki korang takde la sakit masa jalan ke,masa runway ke...so,untuk selamat,pilih heel yang ada platform supaya kaki korang tu ada support, gila kau kalau takde platform,menangis! 



Kemain aku cerita panjang pasal CIPELA ni, adalah dengar rendah hatinya aku nak annouce yang dorang ada sale dimana sale itu sedang dijalankan selama 3 hari dari 5th,6th &7th Dec 2014. Cool kan? 


Korang boleh dapatkan di Isetan,KLCC - Level 1,3 hari special weh,jangan berdolak dalik lagi,pergi je...pilih kasut mana berkenan...staf dorang akan layan dengan sebaiknya!hehe... 


Apa yang best ada 30% diskaun untuk member CIPELA bagi new arrival/new designs dan jangan bersedih,bagi yang bukan member korang tetap ada 20% diskaun,haaaa..meriahkan uolss? dan seperkara lagi, new designs available now till 11th Dec 2014. So hurry uppppppppp,jangan acah-acah tak ingat.. CIPELA sangat nice okay!










Sebelum aku terlupa, CIPELA bukan sekadar CIPELA,CIPELA ada beberapa koleksi seperti 
  • CIPELA Everyday - Diperbuat dari kulit asli dan untuk santai.
  • Bridal CIPELA - Untuk pengantin,diperbuat daripada fabrik mewah seperti sutera satin,sentuhan songket,kerongsang kristal.
  • Evening CIPELA - Sesuai untuk majlis seperti dinner or event
  • "A contemporary twist on heritage"  - Hidayah Hassan mencipta kolkesi kasut ini dengan sentuhan reka bentuk moden dan kontemporari menggunakan testil warisan kita seperti batik, songket dan tenun.




Bukan koleksi untuk wanita sahaja,untuk lelaki pun ada iaitu CIPELA Espadrilles yang sesuai digayakan oleh lelaki atau wanita. Sangat selesa dan design dia erghhhhhhh,semua lelawa :D



Water snake skin faux leather upper, embellished with crystal brooch
3.5" peep-toe,fully wrapped
Leather lining
CIPELA anti-slip sole
Hand-made




Genuine Leather
3" heels,round toe
Leather lining
Hand made


photo by Asyikin Izas 
Amacam,cute tak wei?????????auwwwwwwwww

CIPELA adalah naungan bawah NURHIDHAS Sdn Bhd juga ada membuat customize untuk pakaian pengantin jenama CIPELA COUTURE boleh email ke info@cipelacouture.com

salah satu kasut yang paling paling paling paling menawan hati kita!!! 
Buat kasut kawen ni memang sesuai gila! 

Untuk mengenali lebih lanjut:

social media: @cipelacoutre.
instagram/twitter/facebook/vimeo: @cipelashoes
Contact num: +6013-380 1338
Email: cs@cipelashoes.com


Alamat Butik:
HiDY STORE
No.46,Lorong Dataran Wangsa,
Dataran Wangsa Melawati,
Wangsa Melawati,
53300 KL

(Satu barisan KWSP dan MANJAKU)



Arghhhhhhhhh,happy shopping korang!

Salam sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com

4 ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..