Mudahnya Shopping Di Ensogo

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Ya Rabbi! lepas satu-satu website shopping online aku terjah. Kalini aku terjah Ensogo ! First time jugak aku dengar Ensogo ni, yang bestnya Ensogo ni bukan semata-mata shopping online. Sebab? Mereka dari Ensogo sendiri memilih produk,servis dan percutian ekslusif yang sangat terbaik!!! Bukan produk cikai-cikai okey? Semua ada brand yang cukup dikenali. 



Paling penting sekali, kat Ensogo ni korang memang akan dapat harga yang paling terbaik kerana mereka di Ensogo berusaha untuk mendapatkan offer yang terbaik untuk penggunanya. Antara barangan yang dijual di Ensogo adalah barangan elektronik, gadget, aksesori,perabot dan alatan rumah serta buffet hotel 5 bintang.Best tak??????



5 sebab kenapa aku suka shopping online?

  1. Mudah
  2. Jimat masa
  3. Tidak perlu bayar parking kereta
  4. Tidak perlu menghabiskan duit ke tempat lain.
  5. Boleh membuat pilihan dengan tepat!

Antara 5 sebab yang aku suka shopping di online ini aku nak tekankan adalah pada jimat masa. Sebenarnya sekarang aku memang jarang sangat nak keluar hiburkan hati,lagi-lagi sembuhkan penyakit perempuan iaitu shopping,haha.. Satu lagi,aku ni sangatlah cerewet memilih barang yang aku nak pakai. Mahal susah,murah susah. Depend pada sesatu barang tu. Kadang ada barang mahal tapi kualiti sekejap je. Membazir la kan?



Tapi,ada jugak kekurangan shopping di online ni .. antaranya adalah cara kita membeli, kebiasaanya di sesatu tempat shopping tu akan ada sale dan tanpa fikir panjang kita purchase tanpa berfikir. Penyakit aku adalah, kalau aku shopping di online sudah tentu akan membuat pilihan yang bijak. Caranya, research dulu produk tu samada original atau tiruan,kedua adalah compare harga dan akhir sekali jadilah pengguna yang bijak. :)



Berbalik pada shopping online ni iaitu Ensogo, kat sini korang jangan risau sebab segala produk yang dijual semuanya berkualiti dan jika ada permasalahan customer service di sana akan bantu korang dengan semampu yang boleh.





Ensogo



Ensogo.com.my adalah website yang saya ceritakan tadi. First time register korang memang automatik akan dapat voucher RM10,jadinya jimatlah RM10 dari barang yang di 'purchase' tu. Jangan lupa juga untuk subscribe Ensogo kerana korang akan tak tahan dengan harga diskaun akan datang,serius!






Contoh voucher 
Voucher ni sebenarnya ada limit sehingga 7 hari selepas kita sign up Ensogo ni. Jadinya, cepatlah laburkan code korang tu. Yang penting masa membeli jangan lupa guna code voucher tu ye,hikkkkk :P





Kosmetik
Nampak tak diskaun terlajak power tu? barangan kecantikan pun turut ada sekali... 




GoPro Hero4,gadget
Wowwwww,murah ! wishlist aku jugak ni :(





Luggage

Apalagi chuolsssss,cepatlah grab sebelum hari raya... Kot ada yang berkenan di hati!hihi.. aku terliur luggage tu,emmmmmmmmm T_T



| Facebook | Website |



Selamat bershopping korang! Jangan lupa shopping di Ensogo.com.my .
Cepat,Mudah dan Berkualiti!




Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com


7 ulasan:

  1. salam. hee wahh shopping sakanns ;p

    BalasPadam
  2. ooo.. ensago.. sllau shopping kat lazada je.. mm.. menarik2

    BalasPadam
  3. wow cepatlah gaji masuk.. nak shopping online jugakk.. wiihih

    BalasPadam
  4. Tunggu dapat banyak duit raya dulu baru berani nak buka online shopping punya website haha

    BalasPadam
  5. Tudiaaa murahnyaaa.. nanti nak shopping kat sinilah

    BalasPadam
  6. ok ajim lagi shopping online..huhu.

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..