Transgluta memang ajaib!

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Ada sekali aku terdengar kisah seorang nyah! Bagus nyah ni,tapi sayangnya dia  'nyah' dan ada sediakan servis untuk 'cucuk-cucuk' muka. Aku yang dengar terus haaaa,cucuk muka? Tak sakit ke weh? Kena cakar dengan kuku sendiri pun pedih,inikan nak kena 'cucuk' ? tak dapat aku bayangkan. Emmmmm,tapi tulah.. dah banyak sangat kisah 'cucuk-cucuk' muka sendiri ni. Maklumlah semua nak cantik dengan cara mudah tanpa berfikir kesan jangka pendek mahupun panjang. 



Aku?


Bukan setakat 'cucuk-cucuk' kat muka, kena inject kat tangan ambik darah pun dah menggelupur,haha! tapi tulahkan, macam aku cakap atas tadi, orang nak cantik dengan cara mudah ni sebenarnya ada risiko dia,huhu.. Tapi, kalini korang pernah dengar tak kisah Transgluta? Serius aku ingat rawatan 'cucuk-cucuk' ! Rupanya Transgluta ni adalah produk dimana ianya mampu memutihkan satu badan ugaiisssss dan no need to 'cucuk-cucuk' segala tu. Tak kuasa mak nak share kisah 'cucuk-cucuk' ni. Scary hokay!


Okay! Transgluta ye?





Pertama sekali, produk ini menggunakan 100% teknologi korea dimana ianya datang dalam bentuk pil. So,takde masalah kalau korang nak consume? Kenapa pulak aku cakap Transgluta by Zenia ni ajaib? Hal ini kerana, dalam Transgluta ni ada banyak kandungan glutathione. What? Serupa seram bila dengar perkataan Glutathione ni. Sebenarnya! Glutathione ni langsung tak membahayakan. So,  Transgluta ni selamat digunakan tanpa was-was ye gaissss.. Bukan tidak membahayakan ,malah jika berlebihan dalam badan pun dia turun jadi air kencing. 


Kandungan Glutathione dalam Transgluta ni tinggi dan oleh sebab itu jugak ianya memberi kesan pemutihan yang berganda,mampu jugak hilangkan jerawat,memudarkan jerawat,open pore, melicinkan kulit dan parut. So, puas hati? Lengkap kabo ke awop semua! 
Korang nak tahu tak? Bukan aku je yang teruja dengan Transgluta by Zenia ni, Namee dan Kak Su pun pernah review. So,aku rasa memang ada bukti kukuh la dimana produk ini bukan semata-mata produk kecantikan. 



Boleh klik pada nama bawah ni untuk tengok review dari mereka.

Jangan tak tahu nahhhh, Glutathione ni mempunyai kuasa pemutihan yang berganda. Apapun, lain orang lain result dia. Tengok pada tuan dan badan tuan dia. Ada tu hat cepat,ada yang lambat. Apapun, toksah la putus asa. #dongibab #yukenduit hahahaha.. 

Kelebihan yang ada pada Transgluta:-
  • 100% bahan asli Glutathione,Vitamin C dan antioksidan.
  • 250mg originally dari korea.
  • Didapati dari doktor kosmetik dan doktor surgeri professional.
  • Bertindak sebagai memutihkan kulit.


Apapun bersabar la nah . Apapun, kecerahan bergantung pada 

warna kulit seseorang juga.
  • Kulit yang sederhana cerah akan ambil masa 1-3 bulan
  • Kulit tona gelap ambil masa 3-6 bulan
  • Kulit amat gelap ambil masa 6-12 bulan
  • Kulit hitam ambil masa 18 bulan ke atas.

So,dongibab ye yugaisssss



Harga eh? Oh. Untuk kesekian kalinya, korang memang sangat beruntung hokay ! Lelagi kalau beli sebelum 1.9.2015. Sebab tokey dia nak bagi harga promosi kat korang ! Harga asal RM139.90 dan bila dibundar,tolak itu ini tinggallah RM89.90. Tak reti nak bersyukur lagi? Rugi tak grab time promosi ! Untuk pembelian yang kedua dalam satu resit, korang pun boleh dapat lagi murah. Free postage lagi haaa!






Haaaaaaaaa,korang bolehlah tengok testimoni bawah ni... Terkesima iolssssss... 












Yang penting ! minum air masak banyak-banyak nahhhhhh... air masak tu penting !






Sebarang tempahan atau pertanyaan boleh hubungi:

012-918 4042 ( Kak Su)

019-317 3715 ( Lin )

COD di area KL | Petaling Jaya | Klang Valley | Shah Alam | Subang Jaya | Puchong 
Nak COD tempat lain jugak? bolehhh..roger kak su atau kak lin nah :D

INGAT !!!PROMO SEHINGGA 31 OGOS 2015 SAHAJA GIRLSSSS!


Okay, jom la cantik tanpa cucuk-cucuk ni gaaiisssss.... 

Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com

Tiada ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..