Jom Cantik Macam Orang Korea - Hanangell Skin Booster

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Sape pencinta produk kecantikan dari korea wajib baca ni. Cuma abaikan la minah yang bajet korea kat bawah ni eh,hahahahahaha... Actually dah lama nak share, tapi disebabkan kekangan masa baru harini sempat publish entry ni haaa.. First time jugak aku tengok produk yang macam ni. Agak pelik sikit packaging dia. Nak bukak takut sayang. Dah bukak terlebih sayang pulak.


Bagus ke suntikan atau yang biasa?




Sebelum aku bercelaru cerita macam-macam dan heiiiiiii mek onie,kau nak cucuk apa pulak tu????? Meh sini la aku kenalkan apa benda la produk kecantikan dari korea ni. Tetiba tajuk 'Jom Cantik Macam Orang Korea-Hanangell Skin Booster' . Awak rasa? Korea ke idokkan? Haaaaaa... Takpelah yang tu.. Jadi meh sini aku kenalkan apa benda Hanangell tu. Comel namanya pun.  ^__^


Babor?




Hanangell ini sebenarnya teknologi kecantikan korea yang terbaru kalau korang nak tahu. Memang banyak kelebihan yang boleh dapat dari produk ni. Untuk orang yang ada jeragat dan kesan parut dari jerawat ke memang sangatlah sesuai kalau nak pakai. Tapi bukanlah untuk orang yang ada jeragat dan jerawat je haaaaaaa,huhu....


Kandungan utama Hanangell Skin Booster ni adalah Asid Hyaluronik dan kolagen. Sebenarnya asid hyaluronik ni bukanlah bahan kimia kaustik yang hakis-hakis tisu hidup tu korang. Sebenarnya asid hyaluranik berfungsi sebagai menghilangkan kedutan dan kembalikan kulit. Asid hyaluranik ni adalah bahan semulajadi yang terdapat dalam kulit, kolagen dan tisu badan yang lain.

Packaging Hanangell Skin Booster
Hanangell




Kalau korang nak tahu, Hanangell Skin Booster ni didatangkan khas dalam bentuk picagari dan dalam bentuk cecair yang jernih serta bewarna putih. Hebatnya, satu picagari Hanangell ini bersamaan dengan 10 keping facial mask alaaa yang topeng muka tu dan sangat berkesan untuk menghidrasi kulit, melembutkan kulit dan mencerahkan kulit. Powernya, patutlah harga pun power, ni rahsia dia.


Apapun, Hanangell Skin Booster ni memang booster habis sebab produk ini sangat berkualiti kerana mampu menjadikan tekstur kulit yang lembut, menyegarkan kulit muka dan yang penting sekali mencerahkan kulit. Zarah halus yang ada dalam Hanangell Skin Booster ini mempunyai penembusan yang sangat pantas ke dalam kulit dan membekalkan kolagen dan kelembapan malahan menggalakkan pembentukan kulit.

Bukan Suntikan



Sesuai untuk semua jenis kulit termasuklah ibu mengandung. Kebanyakan produk tak sesuai untuk ibu mengandungkan. Jadi Hanangell Skin Booster ni sesuai untuk ibu mengandung. Tak memudaratkan ibu tak memudaratkan anak dalam kandungan. Masalah alergi kulit pun boleh pakai,kulit sensitif dan kulit berjerawat pun sesuai kalau nak pakai produk ni. Jangan risauuuuu nah ,hahaahahhahaha.... acah-acah suntikan padahal bukan okayyyyyyyy... time nak pakai tekan je kat tangan pastu sapu kat muka awak, bukan suntik-suntik hokayyyyyy... tak main la awak suntik-suntik ni,hiks :D


11 fungsi Hanangell Skin Booster yang patut hampa tahu:

  • Anti-oksida
  • Menambahbaikkan warna kulit
  • Mengurangkan melanin
  • Hidrasikan kulit
  • Memudarkan parut jerawat
  • Menghaluskan liang pori
  • Anti-kedutan
  • Menganjalkan kulit
  • Melegakan alergi kulit
  • Memperbaiki struktur sel kulit
  • Membersihkan kulit secara mendalam
Hanangell Skin Booster | Harga: RM80/pek



Jangan khuatir !!!! Hanangell Skin Booster selamat digunakan dan tiada bahan terlarang seperti hormon, tidak memudaratkan kulit muka, bebas merkuri dan bebas plumbum. Haaaaa,lega ! Sebabnya tak memudaratkan kulit. Sape dah try????


Khas untuk pembaca blog mek onie. Sila gunakan kod diskaun semasa membuat tempahan: Hanangell20blogger 



Untuk tempahan: info.evenmagic@gmail.com 
Maklumat lanjut : FACEBOOK



Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com




1 ulasan:

  1. onie buat seram je la. ingt betul kena cucuk. kalau kena cucuk mmg x beli la... seram

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..