SABUN MANDI DARI I LOVE DAN KUSTIE, WATSONS MALAYSIA

Sabun mandi ! Banyak-banyak sabun mandi? Sabun mandi apa jadi pilihan korang semua? Macam aku, sekarang aku suka sabun mandi dari brand I LOVE dan KUSTIE. Nak cari dekat mana? Yes, dekat Watsons Malaysia ada dan kalau korang malas nak keluar. Dekat online pun ada jual. First time aku cuba sabun mandi ni. Walaupun aku tak bukak lagi penutup dia. Tapi bau wangi dia semerbak kasturi weh. Dengan design kat botol tu cute, rasa nak hirup je,haha..


Kustie Shower + Bath Gel dan I Love

Kustie Shower + Bath Gel dan I Love! Yeayyyyy, kedua-dua brand ni buat aku teruja yang amat sangat. 

Kustie Shower + Bath Gel 

Kustie Shower + Bath Gel with petals


So haritu aku cuba sabun mandi brand Kustie iaitu Rose dan Cherry Blossom. Kustie ini korang wajib cuba jugak! Kustie Shower + Bath Gel iaitu Rose dan Cherry Blossom ni seriously buat aku teruja. Serius bau dia wangi yang amat sangat. Walaupun tengok luaran macam tu je, tapi korang kena tau. Bau dia, best! Siap ada kelopak bunga lagi dalam Shower + Bath Gel ni. Dipetik dengan penuh berhati-hati tau. Sebelum, ramai yang tanya Kustie Shower + Bath Gel ini sesuai atau tidak untuk semua kulit? Jawapan dia ye. Kustie Shower + Bath Gel ni sangat sesuai buat semua jenis kulit. Ni kalau dapat mandi dalam bath tab ni. Bestnya!!!!! Actually Kustie Shower + Bath Gel ni ada 2 saiz iaitu 100ml dan 500ml. Haaaa, macam aku punya ni 100ml dan memang aku akan bawa ke mana sahaja. Sebab botol dia kecik dan sabun dia tahan lama. Maksudnya, tak perlu guna banyak. Guna sikit pun dan berbuih-buih pastu wangi pulak. Haaaaaa....

Nak tengok banyak bau lagi boleh tengok sini 


 I Love

I Love ! Yang ni lagi best, sebab tekstur dia creamy gitu dan bau dia pun buat aku nak hirup,haha...  I Love ni pun sesuai buat semua jenis kulit. Bau yang segar dan yummehhhhhh buat mandian kita-kita ni terus bahagia 1 hari. Aku try macam yang atas ni dan Mango & Papaya. Dua-dua ni pun bau dia sedap.! 

Nak tengok banyak bau lagi boleh tengok sini 

Kustie Shower + Bath Gel dan I Love

Kustie Shower + Bath Gel dan I Love

Kustie Shower + Bath Gel dan I Love

Kustie Shower + Bath Gel dan I Love

Kustie Shower + Bath Gel dan I Love

Watsons Malaysia terbaik! Sebab suka buat aku teruja dengan produk depa. Rasa nak makan ada, rasa nak hirup ada. Semua rasa ada, haha... Siap ada puff lagi. Ya, kalau korang beli pun korang akan dapat puff jugak. Aku suka puff dia, lembut je. Mudah nak buang kotoran degil di badan. Hehe..




Salam Sayang,
Mek Onie,
letopink@yahoo.com


8 ulasan:

  1. bestnya.. wangi-wangi.. nak cubalah nanti.

    BalasPadam
  2. Mana nk beli yee..?? I love & kustie ada jual di watson ke ?? Kalau ada watson mane...sbab watson dkt tmpat saya x jumpa pon...

    BalasPadam
  3. I love & kustie ni jual dkt watson mane yee ?? Sbab watson dkt tmpat saya x jumpe pon

    BalasPadam
  4. Boleh tau x watson mane yang jual ?? Sbab watson dkt tmpat saya x jumpa pon

    BalasPadam
  5. Boleh tau x watson mane yang jual ?? Sbab watson dkt tmpat saya x jumpa pon

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..