SENHENG PERKENALKAN KAD BARU PLUSONE !

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua kaki shopping. So, siapa sini pernah shopping di Senheng? Yup, Senheng Electric (KL) Sdn.Bhd tu. Dah tentu korang biasa dengar dengan nama pengeluar barangan elektrik ini kan? Kalau korang nak tahu, lebih 100 cawangan dibuka di Malaysia untuk pelanggan-pelanggan macam korang yang gemarkan barangan dari Senheng. Siapa yang biasa shopping di Senheng korang mesti tahukan yang dulu, Senheng dah pun lancarkan kad member untuk ganjaran yang menarik dan point serta tawaran khas bagi ahli yang mempunyai kad member. Kalau dulu korang tengok kad member Senheng ini gambar depan dia seekor Panda, sekarang tak dah. Sebab kalau korang perasan, kad baru untuk kad member ni imej baru iaitu raket elemen shuttlecock. 



Apapun, episod baru telah bermula sejak 1.2.2017. Haaaaaa, masih baru lagikan? So, kiranya korang tak terlambat lagi nak join sebagai member Senheng. Masih awal lagi ni korang! Apa yang baru? Okay! Senheng telah perkenalkan kad member baru untuk pelanggan-pelanggan Senheng. Kali ini, banyak yang baru, banyak yang menarik, banyak kelebihan dan macam-macam lagi. Ibarat mudah dah korang nak membeli-belah di Senheng.


Program loyalti PlusOne ini memberikan yang terbaik buat pelanggan-pelanggan semua. Bukan kad je dah bertukar tau korang tapi sekarang ni dia jadi makin eco-friendly. Haaaaa,eco-friendly macamana pulak tu kan?Haaaaa, meh sini nak cerita. Dengan adanya kad member yang cardless ni, dahhhh mudah la ampa-ampa semua nak memborong pasni. Bukan tu je, nak cek detail ke. Kat aplikasi Senheng ada semua haih. Jangan risau tau korang.


Semuanya, untuk pelanggan Senheng. Senheng memberikan komitmen yang sepenuhnya dalam menjual kepada pelanggan-pelanggan. Menariknya, lebih gembira untuk membeli belah lepas ni. Masih berfikir lagi untuk menyertai sebagai ahli Senheng? Haaaa, rugi kalau korang berfikir lagi. Sebab apa? Meh sini nak cerita lagi.



KISAH SEBENAR KAD BARU INI. KENAPA ELEMEN SHUTTLECOCK KAN?

Dengan elemen bulu tangkis dan raket badminton di kad baru Senheng ni korang kena tahu bahawa Senheng juga penaja bagi SS Purple League. Haaaaaa, nampak tak tu? Semangat kesukanan wajib ada Senheng ni. Terbaik! Elemen yang dipilih pun bukanlah semata-mata dipilih untuk dijadikan rekaan ekslusif di kad baru Senheng ini.Kalau korang nak tahu jugak, Senheng telah bekerjasama untuk membangunkan sukan negara iaitu suka badminton. Haaaaaa, sape suka sukan badminton dia tahulah,hiihihihi..Nak tunggu lagi? Jom, kita shopping di Senheng dengan pelbagai mata ganjaran anda akan peroleh!





Antara kelebihan yang ada untuk korang jadi member Senheng ini adalah:-

🌟 Ekstra 1 tahun waranti- Jom dapatkan tambahan 1 tahun waranti di peluar yang top kebabom setiap kali korang membeli di Senheng.

🌟 Purchase & get rebate with EZ CreditBeli dan dapatkan rebate dengan kredit EZ- Jom nikmati rebat kredit sehingga 10% dengan setiap pembelian produk premium, yang bestnya korang semua rebat boleh ditukar kepada nilai tunai untuk menebus produk. Haaaaaa, best ke idok?

🌟 Penggantian warranti- Dengan bayaran yang minimum untuk penggantian satu produk.

🌟 Tebus mata kad kredit  - Tebus je mata ganjaran segera dengan produk,haaaaaa. Seronok tak awak-awak semua?

🌟 Beli & Dapatkan mata ganjaran- Korang beli pastu korang boleh dapatkan mata dengan setiap pembelian untuk tebus produk. 

🌟 Aplikasi Senheng - Malas nak keluar mencari-cari?Nah! Dunia zaman sekarang ni kan semuanya hujung jari. Ketip-ketip smartphone, terus sampai kat rumah. Jadinya cepatlah korang install aplikasi Senheng di Play Store atau Apple Store. Haaaa...

🌟 Mata ganjaran seumur hidup- Enjoyyyyyyy dan enjoy dengan mata ganjaran seumur hidup dengan PlusOne Lady Card. Untungggggnya korang!






 Jangan lupa korang. Aplikasi Senheng pun ada di telefon korang yang canggih tu. Banyak benda boleh tengok kat situ. Aku rasa korang takkan menyesal bila install aplikasi Senheng ni. Sebab kat aplikasi Senheng ni korang akan dapat apa yang korang nak. Tambahan pula, korang juga dapat kelebihan jika korang mendaftar sebagai ahli di Senheng.





Kalau kat aplikasi tu korang boleh cek sendiri berapa point dah korang dapat. Haaaa, cepat install aplikasi Senheng ni. Jangan lupa juga untuk daftar kad baru PlusOne di mana-mana cawangan Senheng di seluruh Malaysia.




Jangan lupa juga ADD PLUSONE NEWFACE tau korannggggg :D 



Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com

Tiada ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..