MUAT TURUN APLIKASI JALAN-JALAN CARI MAKAN (JJCM)





Muat Turun Percuma Aplikasi Jalan-Jalan Cari Makan (JJCM) | Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Baru-baru ini juga, Aplikasi Jalan-Jalan Cari Makan (JJCM) telah dilancarkan pada 21 April 2017 di Jibby East, Kuala Lumpur. Lately ni dah ramai jadi food hunting kan? Aku dengan mak aku pun kadang pening nak makan kedai mana la yang sesedap ni kan. Jenis aku pulak kadang memilih jugak kalau makanan ni,huhu..Serius korang, kadang-kadang macam tak tahu dah kedai mana yang sedap tapi murah. Kalau nak makan mahal-mahal pun boleh je cuma kadang-kadang jela mampu wakkkk.... Berbalik kepada tajuk kita di atas ni, haaaaaaaa... pencinta makanan..korang WAJIB muat turun aplikasi Jalan-Jalan Cari Makan di telefon bimbit korang tu..




APA YANG MENARIK TENTANG APLIKASI JALAN-JALAN CARI MAKAN:-


  1. Sesuatu pembaharuan bagi pencinta makanan.
  2. Aplikasi ini telah diilhamkan daripada Program Kembara Makanan Popular TV3 iaitu Jalan-Jalan Cari Makan.
  3. Dapat memberi info terkini dan menarik mengenai tempat-tempat makan menarik yang pernah dikunjungi oleh produksi Jalan-Jalan Cari Makan selain beberapa lagi fungsi menarik yang lain.
  4. Fungsi baru yang menarik perhatian adalah tawaran diskaun dan otongan hebat dari restoran yang terpilih menerusi paparan "Off Peak Deals" yang akan dikemaskini setiap hari.
  5. Nak tempah restoran? Yes. Boleh jugak korang.
  6. Sebab apa korang kena muat turun aplikasi ini? Dengan adanya aplikasi ini, pengguna aplikasi ini boleh menjimatkan masa sekaligus memudahkan urusan seharian seperti tidak perlu susah payah untuk beratur panjangkan.
  7. Ada cas tersembunyi tak? Heiiiiii...of course la takde korang. Bayar apa yang korang makan je haaaaa....Erti kata, tiada cas tersembunyi...Gicuhhh!
  8. Mobile friendly
  9. Sebenarnya aplikasi ini telah ada sejak tahun 2015 hingga sekarang dan mencatat 250 ribu muat turun.
  10. Kalau ada pendapat atau komen, korang just drop by di kotak komen. Kalau puas hati katakan puas hati dan jika hambar, komen hambar...Hagitulah maksudnya.
  11. Contoh kalau korang ke Perak dan korang tak tahu nak makan area mana yang best. Jadi, just on aplikasi Jalan-Jalan Cari Makan je. Aplikasi ini akan membawa korang ke area Perak. Gitu la kan kekdahnya.
  12. Ada ruang informasi di aplikasi tersebut dan memudahkan lagi kepada pengguna aplikasi ini.







Bagaimana nak tempah restoran menggunakan aplikasi Jalan-Jalan Cari Makan ini?
  • Masukkan nombor telefon
  • Tetapkan tarikh bila korang nak pergi
  • Masa
  • Bilangan pengunjung
  • Selepas selesai menempah, korang akan menerima email pengesahan tempahan. Haaaa! Jangan delete pulak,haha.

ADA KEMPEN #SERINGGITSERIBUKEBAIKAN

  1. #SeringgitSeribuKebaikan ini adalah merupakan satu kempen sepanjang bulan ramadhan setiap 5 hari seminggu di 4 buah rumah kebajikan yang terpilih.
  2. Rakyat Malaysia juga boleh memberikan sumbangan serendah RM1,RM3,Rm5 dan RM10 yang akan digunakan untuk membiayai hidangan berbuka puasa untuk 4 buah rumah kebajikan.
  3. Betullah orang kata, orang yang memberi lagi besar maknanya daripada orang yang menerima. Dengan kempen ini juga, kita dapat menggembirakan penghuni di rumah kebajikan nanti. 
  4. Media Prima Digital turut ke Negeri Terengganu dan Johor untuk menyampaikan sumbangan dari kempen #SeringgitSeribuKebaikan ini untuk 2 buah rumah kebajikan pada 3 dan 10 Jun 2017.

MACAMANA NAK BAGI SUMBANGAN SEMPENA KEMPEN #SERINGGITSERIBUKEBAIKAN


  1. Sumbangan boleh dibuat diaplikasi Jalan-Jalan Cari Makan atau terus ke laman sesawang www.CJWowShop.com.

PANDANGAN AKU TENTANG APLIKASI JALAN-JALAN CARI MAKAN
  1. Mobile friendly dan memudahkan pelanggan untuk mencari sesuatu.
  2. Jika muat turun aplikasi Jalan-Jalan Cari Makan,sekaligus ianya mampu menjimatkan masa korang semua.
  3. Perbanyakkan lokasi pilihan makanan.
  4. Paling tak sabar, banyak promosi,hihihihi

Okay korang eh...jangan lupa muat turun aplikasi ini secara percuma di Apple Store atau di Play Store. Yeayyyyyyy! Jangan lupa okay?



SEKITAR PELANCARAN APLIKASI JALAN-JALAN CARI MAKAN





Jangan lupa muat turun korang! Muah! :D

Salam Sayang,
Mek Onie,
letopink@yahoo.com



1 ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..