TIPS CANTIK BERSAMA SHURAH

Shurah Pencerah

Tips Cantik Bersama Shurah | Bagi peminat produk Shurah. Nah! Kali ini Shurah telah keluarkan produk baharu. Sebelum nak balik kampung beraya ni. Haaa.. aku ada tips sikit nak share. Memang ngam-ngam 7 hari korang akan dapat tengok hasilnya. Sebelum tu, nak tanya. Korang ada tak tips macamana nak kekalkan kelembapan muka? Bukan apa, disebabkan faktor cuaca tidak menentu sekarang. Kadang-kadang muka kita akan jadi kering yang teramat sangat dan berminyak. Jadi, di sini aku ingin nak kongsikan bersama korang semua tentang produk terbaharu ini daripada Shurah Pencerah. Ada tak antara korang memang peminat setia Shurah Pencerah? Kalau korang dah lama pakai. Share la sekali. Mana tau ada yang nak tahu jugakkan? Jadiiiii sebelum nak raya ni apa kata kita share bersama tips cantik ni. Masa raya pun boleh pakai produk ni. Bukan apa. Kita keluar rumah satu hal. Cuaca pulak satu hal kan.


Rangkaian Shurah Pencerah yang diperharui ini menpunyai bahan aktif Clear White dan Shiny Glow untuk memutihkan kulit serta menghidratkan kulit agar sentiasa lembap dan berseri. Set lengkap seperti di gambar atas ini mengandungi pembersih muka, losyen, penyegar, pelembap, krim siang dirumus dengan pelindung UV untuk melembap dan melindungi kulit daripada sinar UV yang membahayakan dan juga krim malam yang membuatkan wajah lebih cerah dan berseri. 

Apa itu Clear White dan Shiny Glow?
Clear White: Mampu mengurangkan penghasilan melanin selama 24 ham dan memutihjan kulit dalam masa 7 hari sahaja.

Shiny Glow: Diperbuat daripada bahan semulajadi ekstrak akar kunyit yang memberikan efek cerah pada kulit dan mempunyai efek Anti-tyrosinase.


NAK CANTIK MASA RAYA MUDAH JE. MAKE SURE KORANG KENA ADA 6 PRODUK INI:-

  1. Shurah Pencerah Pembersih Muka (50ml, 100ml)
  2. Shurah Pencerah Penyegar (120ml)
  3. Shurah Pencerah Pelembap (120ml)
  4. Shurah Pencerah Krim Siang (40g)
  5. Shurah Pencerah Krim Malam (40g)
  6. Shurah Pencerah Losyen Tangan & Badan (140ml, 400ml)


FUNGSI 6 PRODUK INI ADALAH:-


  1. Shurah Pencerah Pembersih Muka (50ml, 100ml) - Pembersih muka ini bertujuan untuk membersihkan kotoran dan minyak muka yang berlebihan tanpa mengurangkan lembapan semulajadi kulit. Kulit korang akan menjadi lebih bersih, lembut dan cerah berseri. 
  2. Shurah Pencerah Penyegar (120ml) - Penyegar Shurah ini memang takde al-kohol dan membersihkan kulit secara mendalam disamping mencerahkkan dan mengecilkan liang pori wajah tanpa menghilangkan lembapan kulit. Haaa okaykan. Sebab dia tak hilangkan lembapan kulit kita. Paling penting korang kena segarkan kulit muka selepas membersihkan muka sebagai persediaan untuk menerima penggunaan produk yang seterusnya.
  3. Shurah Pencerah Pelembap (120ml) - Pelembap ni dia punya tekstur ringan dan yang paling penting tak berminyak pun. Pelembap ini dapat mengembalikan kelembapan disamping mencerahkan kulit korang tu. Paling penting dapat melindungi kulit daripada sinaran UV  yang membahayakan. Kulit akan menjadi lembap, gebu dan cerah berseri.
  4. Shurah Pencerah Krim Siang (40g) - Krim muka daripada Shurah ni dapat mencerahkan dan melembapkan kulit secara sekata, berseri dan yang penting ada rumusan SPF30 dan melindungi kulit daripada sinaran UV yang membahayakan.
  5. Shurah Pencerah Krim Malam (40g) - Bila dah siang pakai semua produk tu. Make sure malam pun kenalah pakai jugak bagi merangsang proses pencerahan kulit semasa korang tidur dengan lebih insentif. Kalau korang nak tahu, waktu malamlah lebih mudah menerima nutrien dan vitamin yang diperlukan untuk memperbaiki kerosakan yang dialami pada waktu siang. Krim ini akan menyerap ke dalam kulit dengan cepat bagi memelihara kulit korang agar lebih lembut, lembap dan cerah berseri. 
  6. Shurah Pencerah Losyen Tangan & Badan (140ml, 400ml) - losyen ini tidak berminyak tau dan dirumus dengan pelindung UV untuk melembap dan melindungi kulit korang daripada sinaran UV yang bahaya tu. Paling penting kalau nak tengok hasil yang menakjubkan korang kenalah pakai selalu  agar kulit jadi cerah sekata dan lembut. Haaaaaa...



  7. Shurah Pencerah


    So, raya ni tak risau dah la kan sebab ada produk Shurah Pencerah ni kan. Packaging warna pink. Cantik yang amat sangat. Sesuai dengan sifat perempuan yang suka warna lembut seperti warna pink ni kan. Haaaaa, tu jelah dulu aku nak share sebelum raya ni. Mana tahu ada antara korang masih tercari-cari produk yang sesuai dengan kulit muka korang. Haaaa... Mana tahu kan produk ni dapat membantu korang sebelum dan semasa raya serta kalau dah okay mesti menjadi produk kesayangan ampa. Haaaaa....So, inilah tips cantik bersama Shurah. Selamat mencuba korang 😍




    Salam Sayang,
    Mek Onie
    mekonie@yahoo.com

    Tiada ulasan:

    Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..