BEST KE TAK JUS LUTOX DNARS NI?



BEST KE TAK JUS LUTOX DNARS NI?

Best Ke Tak Jus Lutox Dnars Ni? | Yeayyyy! Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Selama ni memang aku dengar iklan Jus Lutox dicorong-corong radio sahaja dan sekarang aku sekarang aku sendiri dah merasainya. Sejujurnya aku ni adalah manusia yang sangat demand dalam hal-hal sebegini. Terutamanya,untuk pengambilan produk kesihatan macam ni. Yes. Kadang-kadang bila tengok orang tu consume benda tu,kau nak consume. At the end? Hasil non hado. Tapi, jujur aku cakap, aku ni adalah orang yang sangat memilih lagi-lagi bab pengambilan ni. Bahan-bahan sesuatu produk tu pun aku berhati-hati. Sebab bukan apa, sekarang ni banyak produk yang entah apa-apa. Kan? Jadi, apa kebaikan Jus Lutox Dnars ni?

Kebaikan Jus Lutox Dnars :-
  1. Kaya dengan antioksidan yang mampu mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan sel tubuh.
  2. Meningkatkan tahap kecergasan tubuh badan.
  3. Menguatkan sistem imunisasi bagi melindungi tubuh badan daripada jangkitan penyakit.
  4. Melancarkan peredaran darah.
  5. Melancarkan proses penghadaman.
  6. Membantu mengawal tekanan darah dan paran kolestrol.
  7. Menyingkirkan toksin dari tubuh badan.
  8. Meningkatkan tahap metabolisme tubuh badan.
  9. Membantu mengatasi masalah angin dalam badan.
  10. Membantu mempercepatkan pemulihan luka luaran dan dalaman.
  11. Jus Lutox Dnars memelihara sistem saraf.
  12. Memelihara kesihatan tubuh badan secara menyeluruh.



NAK TAHU KHASIAT JUS LUTOX NI MACAMANA? SILA BACA SINI

Jangan takut dengan Jus Lutox Dnars sebab?
Jus ini merupakan minuman botani campuran buah-buahan dan sayur-sayuran segar. Minuman ini diformulasikan dengan 100% bahan-bahan segar berkhasiat dan kaya dengan nutrisi semulajadi yang terdiri daripada air, kurma, madu, lemon, halia, pegaga, bayam, potassium sorbate,markisa, delima, garam bukit dan xanthan gum. Paling penting ia mengandungi mineral penting lain seperti vitamin, tenaga, karbohidrat, lemak dan protein. Syoknya,Jus Lutox ni boleh diambil setiap hari haaaa dan sesuai untuk seisi keluarga.

JUS LUTOX TIDAK MENGANDUNGI PEWARNA DAN PERASA TAMBAHAN. 

Dengan saiz 400ml ni je, korang boleh minum 2 sudu besar semasa perut kosong sebelum makan pagi dan makan malam. Apa yang korang wajib ingat adalah goncang dulu sebelum minum. Pastu bila dah buka make sure simpan di tempat sejuk dan kering. Nak sedap letak la kat tempat sejuk,hihi. Rasa dia sangat menyenangkan dan senang nak telan. Cuma masam-masam tu of course ada,hihi. 

BEST KE TAK JUS LUTOX DNARS NI?

Haihhhh, hebat betul kebaikan produk ni weh? Tetiba aku macam pelik, apa ke benda la kandungan Jus Lutox Dnars ni kan? Antara kandungan Jus ini adalah Kurma, Madu, Lemon, Halia, Pegaga, Bayam, Markisa, Garam Bukit dan Delima. So, yes! Nasib baik tak membazir aku beli. Lega wak! Satu lagi, jus ini HALAL dan telah mendapat sijil pengiktirafan daripada JAKIM. So, FUH! Semua perfect dan macam aku cakap atas tadi, semua okay dan takde benda yang nak diragu-ragukan. Apapun aku masih menunggu Jus Lutox Dnars sampai ke tangan aku. Tak sabar nak try. Mak aku pun selalu complain letih semua tu. Aku pun kadang letih jugak. Sebab kurang rehat dengan cukup. Harap lepas raya ni dapatlah. Lagi satu, Jus Lutox ni diformulasikan dengan 100% bahan-bahan segar berkhasiat dan kaya dengan nutrisi semula jadi.

MACAMANA NAK TEMPAH? KORANG BOLEH TEMPAH SINI ATAU WHATSAPP JE DI 016-261 4435


HALAL, GMP CERTIFIED, BUATAN MALAYSIA DAN LPKPM




Salam Sayang,
mekonie@yahoo.com
Mek Onie


Tiada ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..