DAPATKAN PAKEJ MENARIK DI HVT VACATION CLUB


Dapatkan Pakej Menarik Di HVT Vacation Club | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Pada bulan lepas aku berkesempatan untuk ke Majlis Pelancaran untuk memeriahkan lagi majlis tersebut dengan kehadiran seramai 30 delegasi dari Indonesia, China dan Filipina. Dengan kehadiran wakil Timbalan Menteri Pembangunan Luar Bandar dan Wilayah En.Muhammad Zaini Daud. Lokasi majlis pelancaran telah diadakan di Holiday Villa Subang Jaya. Nak tahu apa itu HVT Vacation Club haaaaa jom baca lagi.






Ketika sesi temubual yang diadakan, Pengarah Korporat HVT Vacation Club, Datuk Seri David Tan berkata, antara hotel-hotel terbabit adalah Gold Coast Hotel (Australia), Royal Tulip Victoria Hotel (Bali) dan hotel bertaraf lima bintang di Thailand, Kemboja, Vietnam dan Myanmar. Pelbagai perancangan yang telah dirancang pada masa hadapan.


Antara perancangan yang bakal diadakan adalah mempunyai lebih daripada 200 hotel butik yang terletak di seluruh Asia pada masa akan datang. Haaaa tak sabarkan? HVT Vacation Club kini memberikan tiga ganjaran unik untuk ahlinya apabila mereka akan menerima sejumlah ganjaran sebaik sahaja mereka mendaftar:

  1. Dengan menggunakan mata ini, ahli akan dapat menikmati penginapan mereka di mana-mana hotel di bawah HVT Vacation Club secara percuma je tau.
  2. Ahli yang berdaftar juga boleh menempah penginapan mereka melalui perkhidmatan HVT Vacation Club tanpa melalui punca untuk mengelakkan kerumitan ahli.
  3. Bagi mata yang masih berbaki pula, mereka juga boleh memilih untuk menukarkan kepada wang tunai. Jadi dengan menyertai HVT Vacation Club, ahli juga akan memiliki harta di bawah nama mereka sendiri.

So, apa pendapat korang jika menjadi ahli HVT Vacation Club?


DAPATKAN PAKEJ MENARIK DI HVT VACATION CLUB

Majlis pelancaran ini juga turut diserikan dengan kehadiran penyanyi Nurul Wahab, kenalkan dengan penyanyi ini? Lama tak dengar Nurul melontarkan suara and finally, hehe..Paling meriah bila delegasi turut mengenali dengan penyanyi ini dan menyanyi bersama. Fuh! Power Nurul ni. 


Apapun, semoga ganjaran yang diberikan kepada ahli ini berbaloi bagi ahli yang berdaftar dengan HVT Vacation Club. Tahniah diucapkan kepada HVT Vacation Club atas pelancaran ini. semoga terus maju dengan jayanya :)

Tiada ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..