ZADIA HIJAB SOFT LAUNCHING & RAYA OPEN HOUSE 2018

Zadia Hijab Soft Launching & Raya Open House 2018 | Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Minggu lepas aku berkesempatan untuk bersama-sama meraikan pelancaran terbaharu koleksi Zadia Hijab iaitu Zadia Crystal Hijab sekaligus membuat rumah terbuka bersempena bulan syawal bersama rakan blogger, model dan keluarga Zadia Hijab. Untuk pengetahuan semua, pelbagai koleksi daripada Zadia Hijab untuk wanita diluar sana dan antara koleksi yang ada adalah seperti:
  • Ipoh Cape Dress
  • Kinabalu Cape Dress
  • Terengganu Ruffle Dress
  • Alor Setar Ruffle Dress
  • Johor Bahru Pleated Dress
  • Kuantan Pleated Dress
  • Georgetown Kurung Drapping
  • Kuala Lumpur Kurung Drapping
  • Kota Bharu Petal Dress
  • Kuching Petal Dress
  • Luxe Satin Shawl 
  • Zadia Luxe Hijab
  • Luxe Square Hijab
  • Zadia Crystal Hijab


Untuk Zadia Crystal Hijab, rekaan bagi koleksi ini digabungkan bersama batu kristal untuk setiap warna dan ini membuatkan si pemakai terus tampak anggun bergaya. Material yang digunakan oleh koleksi ini juga sangat lembut tetapi awning tetap cun. Tambahan pula, si pemakai boleh menggayakan koleksi ini ikut keselesaan masing-masing dan langsung tak buat si pemakai itu pekak. 


Sejujurnya, aku sendiri mempunyai 1 koleksi Luxe Square Hijab dan rekaannya sangat cantik serta sesuai pada jenis muka. First time jugak aku pakai tudung jenis bawal satin yang mudah dipakai dan digayakan. Lagi satu awning dia sangatlah onzzzz! Tips nak bagi awning onzzzz korang juga boleh letak peniti di atas kepala supaya tudung yang kita pakai tu terletak dengan cantik. 


Terima kasih kepada pemilik Zadia Hijab kerana sudi menjemput saya ke majlis yang sungguh bermakna ini. Semoga Zadia Hijab terus dikenali ramai dan menerpa nama di bibir-bibir wanita luar sana. Tahniah atas pelancaran koleksi yang terbaharu Zadia Hijab iaitu Zadia Crystal Hijab. CANTIK!


Gambar sekitar majlis Zadia Hijab Soft Launching & Raya Open House 2018 :







12 ulasan:

  1. Meriahnye! Soft launching dia look so calm and well plan. I love the hijab design. Simple and elegance. I will recommend this to my sis.

    BalasPadam
  2. Cantiknya baju onie pakai tu..berkenan plak akak...jenama baru pulak ye Zadia Hijab..nampak menarik..lepas ni sure jadi pilihan ramai..bab hijab ni akak suka material yang lembut dan senang bentuk..

    BalasPadam
  3. Comelnya nama-nama collection dia. Lain daripada yang lain. Keunikan pun salah-satu perkara yang perlu ada. Nak tengok lah collection dia kot-ot berkenan.

    BalasPadam
  4. Wah cantik nohhh design dia. Nampak exclusive gituuu.

    BalasPadam
  5. Selamar ya untuk peluncuran rumah mode Zadia Hijab Soft Launching & Raya Open House 2018. Bisa nih buat beli baju baru lebaran haji nanti

    BalasPadam
  6. Salam jumaat, mama singgah bertamu blog sis, terbaik lah sekarang ni fesyen hijab banyak yang sopan

    BalasPadam
  7. first dengar jenama tudung ni..hmm ye la, biasnaya kalau tahu pun drp my wife he..nak kena update dia pasal jenama ni plak

    BalasPadam
  8. Memang nampak ketara jenis material kainnya jenis soft dan mudah dipakai kan? TB suka juga tengok Zadia Crystal Hijab ni sebab, rekaan bagi koleksi ni digabungkan dengan batu kristal .. mesti blink2 si pemakai kan

    BalasPadam
  9. i love red.. nampak berseri jer siapa yg pakai merah ni. meroah dengan hadirin yg hadir. semoga sukses bisnes yg diterajui..

    mekonie nampak omey sgt..

    BalasPadam
  10. seronok lihat wanita memakai hijab warna merah. gorgeous sgt. Memang meriah lauching produk Zadia shawl ni.. boleh cuba nanti

    BalasPadam
  11. Banyak jugak jenama2 hijab keluar kat pasaran skrg ya..senanglah nak buat pilihan. Nanti bolehlah sis survey2 kat sini

    BalasPadam
  12. First nmpk baju onie. serious cantik! Tahniah kepada Zadia HIjab kerana telah launch hijab baru. nmpk dlm gmbr mek onie mcm selsa.

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..