BANTAL HOTEL LEYNA BEST DAN HOT ITEM!

Bantal Leyna Best Dan Hot Item | Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Yeayyyyy! Sejujurnya aku ni seorang yang sangat memilih part bantal tidur. Tak suka bantal yang keras dan kadang lembik pun bukanlah selesa ye untuk tidur. Haritu aku try bantal tidur Leyna ni dan yesss ternyata ianya dapat mengurangkan ketidakselesaan sepanjang baring dan bantal hotel murah ni memang sangat bebaloi. Bukan baring sahaja ya, aku ni sejenis yang cepat letih kalau duduk lama-lama. Lagi-lagi part belakang, memang kadang tu lenguh dia Allahurabbi, penattttt sangat. 




Since aku pakai beli bantal tidur Leyna ni, yes! Ia banyak mengubah aku dari tak selesa kepada selesa dengan cara apapun. Kalau nak tahu, aku ni jugak sejenis suka buat kerja meniarap. Tapi since ada bantal Leyna, aku belajar buat kerja dalam keadaan duduk pastu sendal bantal dekat belakang. Alhamdulillah kurang sikit lenguh belakang aku tu. 


10 SEBAB KENAPA AKU SUKA DENGAN BANTAL LEYNA NI:

  1. Dipenuhi dengan fiber poliester berkualiti tinggi yang selesa pada kepala, leher dan bahu untuk memberikan pengalaman yang cukup terbaik dan selesa.
  2. Kualiti kain yang lembut dan selesa serta corak pada kain ditempah eksklusif mengikut citarasa mewah masa kini.
  3. Zip yang ada juga berada dalam keadaan yang tersorok ditepi bantal.
  4. Isian poliester kalau korang nak tahu, boleh juga dikeluarkan untuk selaraskan ketinggian bantal dan keselesaan masing-masing.
  5. Untuk membezakan bantal original dan tidak original korang boleh tengok samada dibantal tersebut mempunyai label LEYNA-FLENAZ COLLECTION. Sekiranya ada ia bermakna bantal tersebut kekal original dan sebaliknya.
  6. Jahitan piping juga kemas disekeliling bantal untuk menimbulkan lagi seni jahitannya serta nampak kemas.
  7. Saiz bantal LEYNA ni adalah 19 inci x 29 inci
  8. Masa mula-mula korang beli, korang akan dapat bantal yang nipis (boleh refer gambar di bawah) dimana bantal tersebut telah divakum yang bertujuan untuk memudahkan pelanggan membawa pulang bantal tersebut.
  9. Buatan Malaysia
  10. Boleh dicuci menggunakan mesin basuh tau. Tapi kalau nak basuh guna mesin, aku sarankan pergi kedai dobi sebab mesin di kedai dobi boleh laraskan suhu basuhan. Ingat, suhu jangan terlalu panas dan terlalu sejuk, bagi sedang-sedang ya.



Ramai jugak tanya aku, bantal ni tahan berapa lama kan? Kan kadang-kadang bantal yang kita pakai ni sekejap je berubah dari segi rupa bentuknya kan. Kalau bantal LEYNA ni, kualiti dia bergantung kepada penggunaan pembeli ataupun pengguna. Untuk mengekalkan bantal LEYNA ni mudah je wak, tips dia perlu dibasuh, jemur dan keringkan untuk buang hama-hama. Selain itu, sekiranya penggunaan bantal LEYNA ni biasa dan tak terlalu lasak, just basuh 3 bulan sekali cukup dah. Kira dibasuh bila perlu sahaja. Kang basuh selalu punoh la bantal oiiiiii.... Lagi satu, nak bagi bantal LEYNA gebu gebaskan, jangan lupa ketuk-ketuk sikit bantal then kalau boleh jemur bantal di cahaya matahari.



4 KELEBIHAN YANG ADA PADA BANTAL LEYNA:

  1. Tak mudah koyak apabila basuh dengan menggunakan mesin basuh.
  2. Kalau korang nak tahu, sebenarnya poliester ini sangat mudah dibasuh berbanding kekabu yang agak rumit nak basuh. Lelagi part nak keringkan bantal bila dibasuh. Ingat ye, tips nak bagi gebu gebas balik bantal tu, lepas cuci/basuh kena jemur di tengah cahaya matahari tau. Jadi, pilihlah hari yang sesuai untuk basuh bantal korang tu. Hal ini kerana, poliester ini sifatnya ringan. Jadi, disebabkan itulah bantal LEYNA memilih poliester daripada kekabu.
  3. Kain sarung bantal ini tak mudah tetas atau terkoyak tau dan boleh dibasuh menggunakan air panas atau sejuk.
  4. Yesss! Seperti yang aku cakap atas tadi, bantal boleh dibasuh dengan menggunakan mesin dobi seperti di kedai dobi tu haaaa....




Yessss! Bantal LEYNA ini juga sesuai dijadikan perhiasan di kerusi sofa kerana rekaan yang mewah dan sesuai sebagai perhiasan juga. Ingat tau korang, masa basuh bantal ni perlukan pengeringan yang betul supaya tiada penggumpalan pada isi bantal. Jadi keringkanlah dengan betul dan kalau boleh dibawah cahaya matahari yang terik, haaaaa...Jadi, kat mana nak beli bantal hotel supaya tidur terus lena dan selesa? Bantal ala hotel ni korang boleh klik link di bawah ini.




Tiada ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..