FESTIVAL JLAND 2018 @BANDAR DATO' ONN MERIAH


Festival JLand 2018 @Bandar Dato' Onn | Yeay hujung minggu di Festival JLand 2018 @Bandar Dato' Onn yang telah dianjurkan oleh Land Berhad (JLand) bermula 14 hingga 16 Disember 2018 dimana lokasi festival ini bertempat di Tapak Ekspo Bandar Dato' Onn.


Untuk yang tak tahu Festival kali ini bertemakan Raikan Kemeriahan, Lestari Kehidupan itu bertujuan mempromosi produk hartanah dan kawasan kediaman yang dibangunkan oleh JLand selain menjadi platform membina ukhuwah dan meraikan pelanggan setia syarikatserta menjalinkan jaringan sosial dan profesional dalam kalangan agensi kerajaan berkaitanpihak swasta mahupun masyarakat.

Festival tersebut juga diadakan sempena meraikan Sambutan Ulangtahun Ke-50 Johor Corporation. Pengunjung boleh hadir seawal jam 8 pagi hingga 11.30 malam selama tiga hari bermula Jumaat hingga Ahad.


Antara pengisian programnya ialah  pameran oleh syarikat Kumpulan JCorp seperti KPJ Johor Specialist Hospital dan Waqaf An-Nur Corporation Berhadserta agensi kerajaan dan swasta termasuk Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional(PTPTN), Bank Islam Malaysia, Proton Edar Sdn Bhd dan Jalen Distributors Sdn Bhd.



Tak lupa juga di Festival ini bukan slot hiburan semata-mata tetapi majlis ilmu dengan slot Bicara Hijrah dan Forum Perdana. 

Paling best,banyak gila aktiviti menarik dan unik untuk seisi keluarga seperti belon udara panas, e-Sports Challenge, Green Run dan jualan Food Truck dan part paling best buat mereka yang hadir adalah cabutan bertuah. Yes! Jom jadi pengunjung yang bertuah dengan memenangi hadiah,yuhuu. Festival yang aku rasa cukup meriah dan wajib datang bersama keluarga dan kawan-kawan.



Festival JLand turut membuat penampilan khas maskot Angry Birds Activity Park serta Didi & Friends buat pengunjung kanak-kanak.

Pada sebelah malampengunjung berpeluang menyaksikan persembahan artis kesayangan mereka seperti Ruffedge, Ismail Izzani dan Siti Sarah dalam Konsert Festival JLand.

Untuk maklumat lanjut mengenai Festival JLand 2018 @Bandar Dato’ Onn, sila layari laman Facebook rasmi Festival JLand 2018 atau hubungi talian 07-2221767.

Tiada ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..