JOM PERGI FOOD TASTING & OPEN DAY DI AMBASSADOR PUTRAJAYA 2019






Jom Pergi Food Tasting & Open Day Di Ambassador Putrajaya 2019 | Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Yeayyy finally! Minggu lepas aku berkesempatan untuk menghadirkan diri ke Food Tasting Day & Open Day Di Ambassador Putrajaya pada 12 Ogos 2018 which is hari ahad. Serius meriah gila dan ramai yang datang! Yang datang pulak kebanyakan bakal-bakal pengantin dan aku rasa mereka datang tepat pada masanya sebab pada hari tersebut, bakal pengantin yang menempah dengan Hanana Group Sdn.Bhd bakal dapat diskaun sebanyak RM10,000.


Yeay finally, tahun ni bakal ada satu lagi majlis Food Tasting & Open Day dan bertempat di Ambassador Putrajaya. Apapun, onie ucapkan tahniah buat Hanana Group Sdn.Bhd kerana semakin dikenali di bibir-bibir orang awam. Onie follow kisah Hanana Group Sdn.Bhd ini dari awal lagi dan sangat berbangga dengan pencapaian mereka.




Sebelum onie bercerita panjang lagi, onie nak jemput korang semua ke majlis Food Tasting & Open Day pada ketetapan seperti berikut:

Tarikh: 22 September 2019
Hari: Ahad
Masa: 12.00pm - 4.00pm
Tempat: Ambassador Putrajaya, 
92, Jalan Perak, Persiaran 
Diplomatik Presint 15, 62050 Putrajaya.


Hanana Group Sdn.Bhd berbesar hati menerima kehadiran korang semua dan maklumkan waktu kehadiran dan bilangan pax yang akan hadir (maksimum 5 pax) secepat mungkin supaya dapat memudahkan urusan menyusun jadual tetamu. Untuk makluman korang semua, sebarang pertanyaan bolehlah berhubung dengan staff mereka di talian seperti berikut:


LIANA | HANIS | FARAH | SHAIDATUL | HAIZURA | SARAH




Untuk Kalau korang tahu la kan, Ambassador Putrajaya ni merupakan Dewan Perkahwinan yang ada di Putrajaya. Korang nak tahu tak, kalau korang beli pakej lengkap perkahwinan di syarikat Hanana Group Sdn.Bhd, korang boleh dapatkan diskaun sebanyak RM10,000 wei. Pakej lengkap Ambassador Putrajaya dari syarikat Hanana Group Sdn.Bhd TERBUKA KEPADA SESIAPA SAHAJA dan korang juga boleh dapatkan RM10,000 untuk 800 pax beserta jurugambar percuma dan booking paling minimum pun RM5000 sahaja.

Cara nak pergi Ambassador Putrajaya ni mudah sahaja, korang perlu WAZE : Ambassador Putrajaya @ Hanana Group Sdn.Bhd sahaja. Mudahkan korang? Parking dia pun mudah sahaja, hehe..



Kenapa anda perlu memilih Hanana Group Sdn.Bhd?
💕Dewan baru yang serba lengkap dan berhawa dingin
💕Perkahwinan seolah-olah di grand ballroom 5 bintang uols
💕Menggunakan kerusi chavalry gold semua
💕Pelamin boleh ikut citarasa korang
💕Makanan sumpah sedap, berkualiti dan halal tau
💕Sepasang busana sanding lelaki dan perempuan
💕Siap ada anggota rela untuk jaga trafik tau
💕Staff mereka semua berdedikasi dan terlatih

Dah pulak tu? Kenapa agaknya wajib ambik pakej dengan Hanana Group Sdn.Bhd.??
💕 Diskaun banyak gila wei, pakej lengkap hanya RM25000 je untuk 800 pax
💕Siap ada food tasting. So, bakal pengantin boleh rasa dulu makanan sebelum dihidangkan kepada tetamu.
💕Hanana Group Sdn.Bhd memang berpengalaman dalam mengendalikan majlis
💕Dekorasi eksklusif untuk bakal pengantin memang deboom!
💕MUA pun ada disediakan dan sangat profesional
💕Koleksi busana semua baru untuk bakal pengantin
💕Surau? Jangan risau, ada tingkat 3 dan sangat selesa
💕Lokasi dewan perkahwinan ni sangat strategik tau
💕Jurugambar PERCUMA siap dapat album dan gambar poster tau weh
💕Pramusaji yang berpengalaman dan terlatih
💕Dekorasi meja beradap sumpah cantik weh


So, kalau korang nak tengok dan rasai sendiri pengalaman di Ambassador Putrajaya ni, korang boleh pergi pada 22 September 2019 ni. Apapun jangan risau, korang takkan menyesal langsunglah kalau pergi. Serius takkan menyesal. 


Sebelum tu kan, apa yang ada pada Pakej Perkahwinan RM25,000 ni?
💝 Grand Hall: Ambassador Putrajaya
💝 Event Manager
💝Aturcara majlis yang lengkap
💝Kelengkapan dewan
💝Red carpet, walk way dan pintu gerbang
💝Santapan utama untuk tetamu
💝Santapan meja beradap untuk pengantin
💝Meja santapan beradap dan dekorasi
💝Buffet Station - 2 ( bergantung pada jumlah tetamu)
💝4 meja vip (dome dan server)
💝Makeup untuk sanding
💝Busana lelaki dan perempuan serta aksesori
💝Pelamin dan dekorasi
💝Meja tetamu dan kerusi chiavari
💝12 orang pramusaji
💝Basic PA System
💝Hand bouquet (fresh flower)
💝Welcome poster
💝Kek mempelai
💝Emcee
💝Kompang/Selawat (PA System)
💝Stall untuk tea corner & cendol

  • Bakal pengantin boleh datang terus ke office Hanana Group Sdn.Bhd setiap hari dari jam 9 pagi hingga 6 petang tau.
  • Perkhidmatan Pakej Lengkap Perkahwinan ini juga boleh dilaksanakan di tempat bakal pengantin seperti di rumah, hotel, dewan dan juga tempat sewaan korang sendiri.
  • Hanana Group Sdn.Bhd juga boleh sediakan majlis pernikahan dan persandingan pada hari yang sama which is sebelah pagi dan tengahari)
  • Apapun, harga pakej di Hanana Group Sdn.Bhd depend on your choice,hehe

Jangan lupa 22 September 2019 ni tau awak-awak :)


_____________________________________


PENGALAMAN KE FOOD TASTING & OPEN DAY DI AMBASSADOR PUTRAJAYA BAGI TAHUN 2019

Yeayyyy! Semalam aku sempat pergi ke Ambassador Putrajaya untuk merasai sendiri suasana dan makanan yang tersedia di sana. Sungguh aku cakap, makanan di Ambassador Putrajaya sememangnya sedap-sedap. Jadi pilihan anda tepat sekali untuk memilih Ambassador Putrajaya sebagai hari bersejarah korang. Betul. Kadang-kadang, kalau kita nak buat majlis perkahwinan memang akan fikir part makanan which is, makanan ni lah yang kita nak hidangkan pada para tetamu kan? Jadi untuk memuaskan hati tetamu, Ambassador Putrajaya iaitu pemiliknya syarikat Hanana Group Sdn.Bhd sendiri kebiasaannya setiap tahun akan mengadakan majlis uji rasa dan hari terbuka kepada semua pelanggan.






Kalau yang pernah menggunakan servis Hanana Group Sdn.Bhd. ni sah-sah tahu bagaimana perasaan mereka setelah menggunakan khidmat mereka. Mostly apa yang onie baca komen-komen di sosial media mereka keseluruhannya memuji akan servis perkhidmatan. 


Part makan memang puas hati. Part lokasi pun aku boleh puji dimana lokasi ini berada di Putrajaya yang tidak terlalu sesak dan jauh dari ibu kota. Dekorasi dewan perkahwinan pun sangat tersergam indah. Memang cantik dan sangat bermakna untuk dikenangkan. Pemilihan pakaian untuk raja sehari pun memang banyak dan kebanyakan baju pengantin adalah mengikut trend terkini dan tidak membosankan i tell you haaa. Perincian setiap baju pun sungguh cantik dan indah. 


Komen aku untuk kali ini adalah sangat seronok dan tidak pernah membosankan untuk datang ke majlis uji rasa dan hari terbuka di Ambassador Putrajaya ni. Ramai juga yang hadir untuk buat tempahan. Makanan mereka memang rasa dia, dari mula-mula aku datang dan kenal Ambassador Putarajaya sehinggalah kini. Rasa yang sama dan tidak mengecewakan langsung. Kambing Grill dia tu memang menjadi pilihan utama aku bila ke sini. Ohya, lokasi Ambassador Putrajaya ni juga kalau korang nak tahu, bukan untuk majlis perkahwinan sahaja. Di sini juga boleh langsungkan majlis pelancaran produk atau bermacam lagi. Toilet dan surau pun memang cukup selesa. 


Kalau terlepas tahun ni, takpe.. inshaAllah tahun depan ada lagi. Moga perniagaan Hanana Group Sdn.Bhd. ini terus maju dan dikenali ramai. Amin.



Ambassador Putrajaya,
Hanana Group Sdn Bhd,
92, Jalan Perak, Persiaran Diplomatik, 
Persint 15, 62050 Putrajaya

Telefon:
Farah : 016-4318434
Hanis : 016 - 6700457
Shaidatul : 016-6700473
Liana : 016 - 4318434

Tiada ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..