CANTIK DENGAN KITA BER'IES

Cantik Dengan Kita Ber'ies | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Yeayyy finally weiiii! Bulan ni lepas jujur aku kata aku sampai terlupa nak update blog sendiri sampai orang tanya kau wujud lagi ke onie. Bersawang dah blog kau ni onie. So, malam ni dengan gigihnya jugak aku kena share dengan korang semua berkenaan produk yang alahai kenapa comel sangat packaging dia. Untuk entri kali ini aku akan kongsikan tentang produk Kita Ber'ies which is ini adalah produk minumana campuran botani yang mengandungi pomegranate, collagen, vitamin c, asthaxanthin dan juga omega 3. Haaaa, itu baru sebut berkenaan apa yang ada dalam produk Kita Ber'ies ni kan? Belum sebut kelebihan kalau consume produk Kita Ber'ies ni kan?


Make Your Skin & Body Happy









Kelebihan kalau korang consume Kita Ber'ies ini:
  • Memulihkan kulit rosak, berparut, kusam dan bermasalah
  • Menjadikan kulit lebih anjal dan elastik serta lembap
  • Mengurangkan kedutan dan juga garis halus
  • Mengecilkan pori kulit
  • Menguatkan dan mencantikkan kuku dan rambut
  • Meningkatkan sistem imunisasi badan
  • Mengurangkan radikal bebas dan toksin di dalam badan
  • Mengatasi masalah jerawat dan jeragat

So, dalam satu kotak ni ada berapa?
Ada 10 sachets dimana setiap sachets ini mempunyai berat 6gm sahaja.


Harga: RM28.80 


Kalau orang kata nak consume produk macam ni mesti ada tips dan pantang dia kan? Jadi aku nak korang kena tahu tips-tips dan pantang apa yang korang kena lakukan sekiranya consume minuman ini:

  • Bagi yang ada masalah jerawat ni kan, mohon la pantang susu, makanan bergoreng dan kicap soya. Makanan-makanan jenis ini boleh menyebabkan kulit muka lagi bertambah teruk dan Miss J akan datang dengan jayanya.
  • Bila nak cantik ni, bukan makan je kena jaga. Bahkan cara pengambilan minuman pun ada cara dia dan salah satunya, kurangkan pengambilan kafein sebab kafein ni boleh mempercepatkan lagi penuaan. Bukan kurangkan tau, tapi kalau boleh tak paayah ambik langsung pun bagus.
  • Masa period better stop consume Kita Ber'ies sebab sistem penyerapan badan masih lagi lemah dan takde gunanya la kalau minum masa period ni. Cayalah cakap aku.
  • Sekiranya korang ni ada ambil/makan ubat, make sure jarakkan waktu pengambilan selama 5 jam. Kena ada gap ye anak-anak.
  • Boleh juga jarakkan 1 - 2 jam pengambilan dengan produk kitsui jika mengambil apa-apa jenis produk/jamu/supplement lain
  • Bagi ibu yang mengandung, mereka boleh juga consume produk Kita Ber'ies ini tetapi make sure usia kandungan dan 4 bulan ke atas.
  • Air masak tu sila minum ye kalau nak kesan yang lagi baik, habiskan air masak tu 2 - 3 liter sehari. Haaa boleh tak tu?
  • Part ni penting, kalau ada masalah kesihatan tuan/puan boleh rujuk dulu dengan doktor atau pakar kesihatan sebelum ambil mana-mana produk seperti Kita Ber'ies ni.
  • Produk yang mempunyai kolagen ini tidak digalakkan dan tidak sesuai untuk pengguna yang mempunyai masalah alahan makanan laut atau masalah kulit sensitif ata masalah resdung.
  • Produk Kita Ber'ies ni boleh dilarutkan dengan air suam, air biasa atau air sejuk dan yang penting betul-betul larut tau. Tapi aku suggest untuk minum dengan air sejuk. Sedap!




Kemain panjangkan aku cerita, korang tahu tak sebenarnya produk Kita Ber'ies ni apa benda la kan? Kalau korang nak tahu, produk Kita Ber'ies ini bukan diperbuat daripada ubat ya dan produk ini juga dapat menyembuhkan sakit sakit kronik anda. 



Ye. Produk Kita Ber'ies ini hanya makanan tambahan korang seharian dimana ia mengimbangi nutrisi yang kekurangan dari makanan sehari anda.cProduk Kita Ber'ies ini diperbuat daripada makanan seharian seperti sayur-sayuran, buah-buahan dan kolagen dari ikan. Nak kenal lagi produk Kita Ber'ies ini adalah SUPERFOOD!





Jangan risau tau korang, sebab Produk Kita Ber'ies ini ada no.rujukan dari Kementerian Kesihatan Malaysia sendiri dan dikategorikan sebagai makanan. Jadi bukan minuman dah tau,hihi.. Cuma Produk Kita Ber'ies ini takde No.MAL  sebab kalau korang nak tahu No.MAL ini hanya digunakan pada produk seperti ubat yang dikategorikan ubat sahaja. Ingat tu.



Well, cara pengambila Produk Kita Ber'ies ini pun senang yang amat, so tak perlu risau nak buat macamana janji ada air,hehe.. Bancuh dalam 100ml air dan macam aku cakap tadi, make sure bancuh dalam air pilihan hati korang tu sebelum minum. Jadi, korang boleh dapatkan di farmasi, guardian, watson berdekatan anda! Korang kena try. 


MAKE YOUR SKIN & BODY HAPPY



4 ulasan:

  1. patut laaaa makin comey cik adik ni,suko tgk glowing jah wajah dia,eh murah jah produk ni buleh try ni...

    BalasPadam
  2. ramai yg consume kita beries ni..mesti brkesan kan?

    BalasPadam
  3. ramai yg consume kita beries ni..mesti brkesan kan?

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..