BUFFET RAMADAN 2020 : LAMAN KAYANGAN SHAH ALAM




Buffet Ramadan 2020 : Laman Kayangan Shah Alam | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Tahun ini, Buffet Ramadan di Laman Kayangan Shah Alam mengenakan tema Taste of Malaysia dimana menu yang akan ada nanti bermula dari Johor hingga ke Perlis. Antara menu yang ada korang boleh tengok gambar dibawah seperti menu Tepi Parit, Cik Siti Wan Kembang-Pantai Timur, Belah Utagha, Panjang Beratur, Kuali Panas, Orang Kota, Gerai Pak Din, Steambombastik, Nasi Gulung Spesel dan banyak lagi. Banyak menu yang best-best. Jadi korang kena jugak datang try makanan bufet ramadan di sini. 



INFO TERBARU:

Ingat, jangan lupa mark kalender korang untuk berbuka puasa di Laman Kayangan Shah Alam. Pelbagai menu yang terhidang mampu membuatkan setiap detik berbuka puasa menjadi satu nikmat yang besar. Ingat, jangan lupa untuk rasai sendiri menu Taste of Malaysia. Kemudahan yang sangat selesa seperti parking percuma yang banyak dan luas, surau disediakan 2 kawasan serta dewan cantik, persembahan muzikal ghazal dan berhawa dingin.


Komen aku bila pergi preview haritu, memang berbaloi. Parking pun mudah nak dapat, kawasan tempat makan pun selesa, luas, banyak pilihan makanan yang boleh pilih. 


HARGA BIASA 25 APRIL 2020 - 20 MEI 2020:
RM69/DEWASA
RM39/KANAK-KANAK

HARGA PRMOSI VALID HINGGA 24 APRIL 2020:
RM59/DEWASA

RM35/KANAK-KANAK

UNTUK TEMPAHAN:
En.Azahari : 019-233 1351


FACEBOOK | INSTAGRAM | WEBSITE

LAMAN KAYANGAN
D/A DATARAN KARYAWAN,
KOMPLEKS BELIA & SUKAN NEGERI SELANGOR,
SEKSYEN 7, SHAH ALAM,
SELANGOR


ANTARA MENU YANG TERHIDANG DAN SUASANA :










2 ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..