PENGAMBILAN PENIAGA (SELLER) DI PG MALL




Pengambilan Peniaga (Seller) Di PG Mall | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Sekarang ni apa yang onie perasan masa musim Perintah Kawalan Pergerakan ni memang ramai yang suka membeli online kan? Bagus gilalah korang. Betul-betul patuh dengan PKP. Tahniah onie ucapkan. Ada tu yang memerlukan barangan elektrik dimana susah nak jumpa kedai elektrikal buka. Barangan dapur pun ada yang onie perasan. Honestly onie cakap, biasanya onie usha satu platform shopping S tu, sekarang ni onie dah jumpa platform baharu iaitu PG Mall guys! Sama naik dan sama best. Onie rasa, dah ramai gila kot yang tahu berkenaan dengan PG Mall ni kan?


Peniaga yang ada dekat luar sana, kalau nak cuba sesuatu yang baharu, joinlah PG Mall ini sebagai peniaga di bawah PG Mall. Perkenalkan produk korang di platform yang lain dimana korang akan di guide oleh team PG Mall sendiri. Banyak kelebihan bila jadi peniaga di PG Mall ini. 





Berita baik untuk Pengambilan peniaga baharu di PG Mall:


1. Pertama sekali, onie nak kongsikan dengan korang semua dimana PG Mall iaitu www.pgmall.my ini adalah merupakan Platform E-Commerce Malaysia No.1.

2. Ditubuhkan sejak tahun 2017 dimana telah berdiri hampir 4 tahun di Malaysia

3. Peniaga di Malaysia jangan bimbang. Sebab apa? Di PG Mall ini sahaja Platform E-Commerce dari warga tempatan di Malaysia.

4. Lebih 1,000,000 pelanggan di PG Mall dan masih membangun merentasi Asia Tenggara. Hebatkan pelanggan PG Mall ni?

5.PG Mall ini juga merupakan platform yang mempunyai rangka besar seperti rakan kongsi e-wallet seperti Maybank, QR Pay, TouchnGo e-wallet, Boost, GrabPay, Alipay dan macam-macam lagi). Mudahkan untuk buat pembayaran kalau pelbagai e-wallet ini diwujudkan dalam sistem PG Mall ni kan? Memang senang nak bayar. Takde la pelanggan dan pembeli rasa rumit ketika pembayaran.




6. PG Mall juga kalau nak tahu, dia mempunyai supporter yang sangat kuat terutama dari pelanggannya sendiri. Dimana pelanggan PG Mall ini kebanyakannya akan berkongsi barangan yang dibeli di media sosial. Maklumlah, aku kalau suka beli kat sesuatu tempat pun aku akan share dengan kawan-kawan di media sosial kan?

7. PG Mall juga mempunyai in-house MIS Team yang kuat dimana memberi peniaga pelbagai kempen dan kedai kreatif untuk para peniaga. Jadi, peniaga tak payah susah-susah untuk fikir macamana nak promosikan barangan yang dorang jual.




8. Harapan PG Mall juga bagi tahun ini adalah untuk mencapai 10,000 peniaga yang sudi duduk sebumbung bersama PG Mall.

9. Nak jadi peniaga di PG Mall ni takde bayaran apa-apa pun ye. Baguskan PG Mall ni? Membantu warga tempatan dalam mencari rezeki. 

10. Peniaga juga diberi sokongan dengan kempen-kempen yang biasa akan ada bersama rakan niaga dengan e-wallet yang berbeza dan bank setiap bulan bersama-sama untuk menaikkan jualan dan trafik kedai terseput.

11. PG Mall bekerjasama dengan kesemua perkhidmatan pengeposan yang sedia ada Jadi ini akan memudahkan proses delivery untuk seller di PG Mall.




12. PG Mall is integrated with SelluSeller, EasyStore,iStoreiSend,urStore, tresGo, Etailer Gateway, Red Dino. Sellers are using these service providers, PG Mall strongly welcomes you onboard as PG Mall is already integrated with these partners.



Okay, jelaskan? Jomlah wahai peniaga join berniaga di PG Mall. Aku yakin produk korang akan terjual di sini. Tengok sahajalah platform dorang hampir 4 tahun dah kan. Selamat berniaga korang. Jangan lupa, bila berniaga ingatlah PG Mall. Korang dah pernah shopping di PG Mall? Suka beli apa? Share la sikit.


Kalau nak jadi seller boleh klik link bawah ni ya.




Tiada ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..