NORMA BAHARU BERSAMA BEECOMB VIRTUAL SEMPENA MERDEKA

Norma Baharu Bersama Beecomb Virtual Sempena Merdeka | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Yess! Korang tahu Beecomb sekarang tengah adakan Expo 3D Virtual Pertama di Malaysia korang. Memang sempoi gila Expo 3D Virtual ni korang. Onie bukak je aplikasi Beecomb ni terus macam pheww macam main game dah rasa korang. Memang havoc gila aplikasi yang Beecomb cipta ni. Nak pulak aplikasi ini memang percuma. Jadi, masing-masing ada smartphone kan? Haaaa apakata korang muat turun aplikasi percuma di telefon pintar masing-masing. Gempak dan semestinya mantap wei!hehe



Apa yang onie suka dengan idea dari Beecomb ini, dia menggunakan teknologi yang canggih dimata kena dengan jiwa orang sekarang. Memang mudah bila ada Expo 3D Virtual Pertama di Malaysia ini. Pertama di Malaysia tau. Memang onie respek gilalah dengan dorang punya ciptaan ini. Macam onie pun kadang sekarang malas gila nak keluar cari barang. Tapi bila ada Expo 3D Virtual Pertama di Malaysia ni dia jadi mudah gilalah nak beli barang apa yang kita nak. Takde guna tenaga, pastu jem atas jalanlah apa semua. Dah ada Expo 3D Virtual Pertama di Malaysia ni dia makin mudahkan ramai orang dan semangat nak bershopping tu ada. Phewww! Guna dengan mobile korang tu je, ibarat shopping macam main game gitu,haha..


Disebabkan sekarang ni musim COVID kan, apa kata kita sama-sama kurangkan pergerakan kesana sini demi menjaga kesihatan bersama. Jangan terlalu dedahkan diri diluar, sebab risiko nak kena penyakit tu memang senang. Jadi, bila kita pergi membeli pun kalau boleh hadkan program tu dengan gunakan aplikasi Expo 3D Virtual Pertama di Malaysia ini. Mudahkan. Selamat pun selamat. Sebelum onie cerita panjang lagi, meh sini onie terangkan macamana korang nak dapatkan aplikasi Beecomb ni kan. Lagipun korang boleh shopping tanpa batasan dan barang dekat Expo 3D Virtual Pertama di Malaysia ini barang murah je dan bawah harga pasaran. Paling penting barangan yang dijual semua berkualiti ye! Hebatkan. 


Honestly onie cakap, onie pun first time dengar aplikasi Beecomb ini, jadi mari sama-sama kita study macamana nak muat turun aplikasi Beecomb ini. Onie paling suka bila kita bukak aplikasi Beecomb ni wowwwww terus macam bukak game ye! Awesome dan gempak gila wei. Cara nak muat turun aplikasi ini dengan cari di Apple Store, Google Play & Huawei App Gallery kemudian pergi ke Beecomb dan muat turunlah dia. Jangan lupa register dulu tau korang. 




Sebelum ni kalau dengar kata Expo, dalam fikiran kita ni mesti eh expo nak pergiiiii! Noooooo untuk yang ini. Korang berexpo dalam aplikasi je tau. Memang powerlah dorang punya ciptaan ini. Kalau korang nak shopping, korang boleh shopping dengan Bake Touch Signature, YHL Trading, Dydo, Glovale, Harmony Hill Eco Farm, Pagoda Food, Hello Kimchi, TinyBitez.co, Masks Are A Must (Jual Face Mask). Haaaa yang ni brand yang akan ada pada Expo 3D Virtual Pertama di Malaysia ni nanti. Jangan lupa spot jugak dorang punya barangan yang dijual tau. Awesome awesome katanya dijual tu,hihi.


Gerai yang terlibat dengan Expo 3D Virtual Pertama di Malaysia ini sebanyak 57 gerai dan bukan calang-calang brand ye yang join expo ini. Memang power. Korang dah tahu ke nak beli apa tu? Hihi. Lagi sekali onie nak cakap, Expo ini hanya ada dalam aplikasi Beecomb je tau. Jadi, korang boleh shopping dengan gembiranya sambil baring-baring shopping di aplikasi Beecomb. Heaven kan? Lagi sekali onie nak cakap, Expo ini tiada physical expo tau sayang-sayangku sekalian,hehe





Selain itukan, korang boleh dapat 2 deals ini dari Expo 3D Virtual Pertama di Malaysia dan antaranya adalah:

  1. RM300 Cash Voucher untuk korang berbelanja di Expo 3D Virtual Pertama di Malaysia ini. Haaa, nak tahu lagi lanjut apakata korang BACA SINI macamana nak dapatkan RM300 Cash Voucher ni. Bukan 0.30 sen, bukan RM30 tapi RM300 korang akan dapat. Jadi, taknak lagi ke muat turun aplikasi Beecomb awaknya.
  2. Nak Premium Burnt Cheese Cake yang harga sebenar dia adalah RM118 tak? Tapi korang boleh beli dengan harga RM8.31 je wei! Apa ni murah sangat ni! Nasib baik kita dah muat turun sesiap aplikasi Beecomb kat telefon kita ni, huwarrr! (Sila rujuk gambar atas ye!haha)


Jadi, nak tengok je? Dahhhhhh mariiiii kita muat turun aplikasi Beecomb ni beramai-ramai. Kita pergi expo tapi melalui dalam talian,hikhik! Tak muat turun tak sayang kita! Awas. Gempakkkk wehhh! Aku tak boleh move onnnnnnnnnn dengan aplikasi Beecomb. Memang sempoi habis!!



Jadi beginilah keadaan aplikasi Beecomb ini, kalau korang perasan gambar atas ni, avatar tu adalah korang. So, korang just guna 2 jari to move from booth to another booth. bestkan! 



Untuk maklumat lanjut korang boleh follow sini:


2 ulasan:

  1. Menarik kan apps ni..senang je sekarang nk pergi expo secara virtual je..takyah lah bersesak sesak..paling tidak terlanggar avatar lain je dalam ni haha..jom shopping :)

    BalasPadam
  2. menarik betul virtual mcm ni.. terbaikk

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..