1000 PENDAFTAR TONTON VIP AKAN DAPAT SESUATU DARI CJ WOW SHOP

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. So cuti-cuti korang buat apa je weh? Aku rasa bulan ni banyak betul cuti dia. Malaysia je haa cuti banyak. Negara lain setahu aku susah sikit nak ada public holiday ni, haha... Baiklah. Korang masih ingat tak dengan entri 'Sidang Media Berkampung Macam VIP Bersama Tonton' tu? Okay, aku rasa benda ni tak terlambat lagi kalau nak share dengan korang. Harini masih siangkan? So, ada masa lagilah ni untuk aku share dengan korang. Aku dah join dah #TontonMacamVIP ni. Banyak gila kot weh cerita best dan aku rasa sangatlah berbaloi nak banding dengan rancangan kat tv tu. Serius berbaloi gila bila sign up!


Best tak weh? Nasib baik aku dah daftar. Mudah! Sebab haritu masa sidang media aku sendiri dah tengok beberapa trailer yang bakal disajikan di tonton. Pelbagai rancangan eksklusif turut menghiasi tonton sempena Hari Malaysia semalam. Antaranya ialah It's A Date di mana rancangan ini berbentuk biografi yang mengikuti perjalanan kehidupan anak seni seperto Mia Ahmad, fattah Amin, Keith Foo dan Soo Wincci. Program berbentuk hiburan, Crazee Stupid Stuff pula diserikan oleh hos yang bernama Sharifah Amani dan rancangan ni korang wajib tengok sebab banyak benda yang bakal dipertontonkan iaitu benda luar jangkauan fikiran. Semua ni korang boleh tengok di tonton je haaaaa...




Tonton Macam VIP





Kalau korang tahu, tonton ni adalah portal video nombor satu Malaysia tau dan mencatat rekod sehingga 5.9 juta pengguna termasuk aku dan kini meneruskan lagi kerjasama bersama CJ WOW Shop iaitu satu rangkaian membeli-belah inovatif dan bersempenan Hari Malaysia semalam, 16.9.2016 anda akan dapat sesuatu yang best bagi sesiapa kaki membeli patut baca sampai habis ni tau! Aku tak pasti, sekarang dah berapa orang yang join pakej tonton VIP tu dan kalau korang nak tahu. Benda ni sehingga 30.9.2016. Selagi tak sampai date dia lagi tu aku sarankan pada korang untuk daftar pakej tonton VIP tu. Sebab apa? Macam aku cakap tadi tula. CJ WOW SHOP nak bagi sesuatu kat korang! 


Mengulas mengenai usaha kerjasama itu, Pengurus Besar, Ben Jern Loh berkata, "Ini merupakan keistimewaan yang diterima oleh ahli tonton VIP. Ini adalah janji kami untuk sentiasa memberikan layanan VIP kepada setiap pelanggan. Tidak terhenti setakat itu, pelanggan tonton VIP akan mendapat lebih banyak keistimewaan seperti pas eksklusif ke konsert dan majlis anugerah antaranya Anugerah Juara Lagu dan Anugerah Skrin, selain diskaun istimewa ketika berkunjung ke Karnival Jom Heboh".


Keistimewaan yang bakal ahli tonton VIP ini dapat adalah:
  • Dapat akses penuh ke arkib tonton yang mempunyai lebih dari 23,000 jam drama, filem serta rancangan hiburan tempatan.
  • Berpeluang menyaksikan kesemua episod drama terbaru di tonton beberapa bulan lebih awal dari siaran televisyen.
  • Dan paling power sekali, ahli tonton VIP boleh memuat turun rancangan kegemaran mereka di telefon pintar menerusi aplikasi terbaru tonton untuk peranti iOS dan Android bagi menyaksikannya walaupun tana data internet.


Jom Jadi Ahli Tonton VIP



Kalau korang nak tahu apa yang menarik, keunikan serta budaya dan hidangan istimewa di Malaysia korang boleh tengok rancangan Hoods, Best In The World, Jalan Jalan Cari Makan, Homecoming dan Let's Cycle


Okay, sesuatu yang aku kecoh-kecoh atas tadi tu adalah bilamana korang mendaftar sebagai ahli tonton dan korang bakal membawa pulang sekeping baucer membeli-belah bernilai RM30 dari CJ WOW Shop. Baucer ni khas untuk 1000 pendaftar yang terawal je tau. Lambat sikit daftar dan tak dapat baucer haaa korang jangan marah pulak. Aku dah pung pang pung pang suruh daftar kan sebelum ni? Yang mana bertuah tu, korang akan mendapat info melalui emel yang akan diedarkan pada minggu pertama bulan Oktober hadapan. Apalagi jom daftar jadi ahli tonton sempena Hari Malaysia dan dapatkan baucer membeli-belah di CJ WOW Shop sehingga 30.9.2016.. cepatttttttt,!taknak korang rasa menyesal. 

Bagi pemenang baucer membeli-belah CJ WOW Shop:
  • korang boleh gunakan baucer tersebut bagi pembelian aneka produk daripada pelbagai kategori termasuk fesyen, kecantikan, digital, kediaman dan kehidupan.


Baucer CJ WOW SHOP

 

So, korang semua mohon jangan terlepas pandang. Enjoy je bila korang dan jadi ahli tonton VIP di Hari Malaysia ini. Untuk maklumat lanjut korang boleh rujuk link bawah ini. Terima kasih sudi baca entri ambo.




Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com



Tiada ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..