aku memang over..

Disember 26, 2011
Assalamualaikum bebeh sekalian, oyeahh! lepas siap je buat assignment karipap dengan popia terus up entri... over kan,haha..actually, semal...
37 Comments
Read

luahan perasaan...

Disember 17, 2011
Assalamualaikum semua... hmmm, sampai ke hari ni onie tak sempat berkunjung ke blog korang semua,teringin juga nak tau cerita apa la korang...
41 Comments
Read

Aku mohon..

November 30, 2011
Assalamualaikum Aku pasti setiap detik aku bergembira, tetapi setiap detik itu jugalah kita terus dihanyut oleh setiap kegembiraan, Aku...
52 Comments
Read

Dulu dan sekarang

November 29, 2011
Assalamualaikum semua! tajuk kat atas tu aku rasa tak kait kot dengan cerita yang aku nak cerita jap lagi ni,haha! actually, saipa ampa duk ...
40 Comments
Read

Kepelikan -..-"

November 27, 2011
jam 10.00PM kaklong: kaklong kenyang dah.. umi: hmmm kaklong: nak tido dah.. umi: mu tu yolo la nak tido,tah tido atah kusi (duduk sambil ...
41 Comments
Read

apakah etok?

November 25, 2011
Assalamualaikum semua..tetiba terindu dengan satu makanan yang kat puncak alam takkan beroleh.. ya! makanan orang kelantan,yaa!aku ore kelat...
38 Comments
Read