Inteemor by Ephyra : Atasi Masalah Keputihan Dan Masalah Lain !

KESAN MENGGUNAKAN INTEEMOR BOLEH BACA DI SINI .


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Rasa nak kongsi satu benda dengan korang semua terutama pembaca wanita diluar sana. Kalau anda wanita, mesti ada perkara yang kalau boleh korang nak selindung biar orang tak perasan biar orang tak tahu ketidakselesaan kita tu. Kadang aku pun macam tu jugak. Tapi, macamana cara nak selindungkan masalah ini? Okay ! Kali ni aku nak kongsi dengan korang 2 masalah yang selalu wanita akan lalui.


* Pre-Caution: Ibu mengandung DILARANG mengambil Inteemor
**Wanita bersalin selepas 5-7 hari BOLEH mengambil Inteemor.




Masalah Wanita 1: Period

Sebut pasal pasal period ni memang semua tak senang. Tapi siapalah kita untuk menidakkan benda ini semua. Namun, disebabkan period ini ada kitaran dia. Adakah kitaran kita semua ni teratur?atau tunggang langgang? Alhamdulillah,so far aku punya kitaran haid teratur cuma selang 2 3 bulan mesti ada terbabas cepat atau lambat. Semua itu bergantung pada hormon kita juga sebenarnya. Ada kawan aku tu, 2 3 bulan sekali baru datang period T_T


Masalah Wanita 2: Keputihan

Hikssssss! Malu jugak sebenarnya nak sebut pasal keputihan dalam blog ni. Tapi kadang benda ni kita kena berfikiran matang. Yelah, kita perempuan. Mesti malu kalau keputihan berlebihan atau berbau. Kalau nak tahu,kajian menunjukkan 87% wanita lepas kahwin mengalami masalah keputihan. Haaaaa, mestilah segan dengan suamikan,huhu...Kalau awak nak tahu,keputihan ini berpunca daripada pembiakan bakteria pada alat sulit wanita. So, bahaya la kan kalau tak pandai jaga?


Macamana nak atasi masalah ni mek onie weiiiiiiiiii? Jawapan dia ada dibawah dan aku sendiri pun sedang consume. Almaklumlah,walaupun kita ni tak berkahwin lagi, masa ni la kena jaga luaran dan dalaman kita ye dok? Nanti bakal suami barulah sayang kita,aummmmmmmm :P




Inteemor by Ephyra



Ini la rahsia nak atasi masalah-masalah atas tadi awak. Perkenalkan Inteemor by Ephyra. Haaaaa,inilah rahsia kecantikan luaran dan dalaman wanita kalau awak nak tahu. So, disebabkan masalah keputihan aku ambil keputusan untuk cuba produk ni. Dalam hati aku, takpelah..yang penting kita usaha. Pastu kita ikthiar jelakan. 



Yaaaaa ! Kalau korang tercenggang sekejap, sebenarnya Inteemor  ni merupakan produk terbaru keluaran Ephyra yangggggg diciptakan khas untuk wanita dan kewanitaannya. So, haiiiiiii awak yang kakak tu... Sila fokus sini sekejap. Kita bukan nak sembang tipu-tipu tau. Rugi kalau korang tak baca sampai habis. Inteemor ni melengkapkan kecantikan luaran dan dalaman wanita dengan memfokuskan bahagian intim dan peranakan wanita. Haaaa,see?  Ni baru pengenalan. Masa mula-mula aku tahu pasal Inteemor ni terus teruja gila !



Dirumuskan dengan 16 herba terpilih dan makanan Sunnah, Inteemor memberikan kesan yang menakjubkan kepada wanita dalam mengekalkan kesuburan,kecantikan dan kesihatan. MasyaAllah. Dah la botanical product pastu dirumuskan dengan makanan Sunnah.. Sebab tu aku berani nak consume produk ni.




16 herbal terpilih


Satu lagi, 16 herba dan makanan Sunnah yang digunakan dalam Inteemor terbukti berkesan dimana ianya bermanfaat kepada kesihatan wanita. Antaranya adalah Kacip Fatimah (herba terbaik Orang Melayu), Dong Qui (herba terbaik orang cina), Akar Serapat, Habbatussauda, Durian Belanda, Sireh, Madu dan banyak lagi. 



So,nak risau apa lagi korang? Bahan kimia pun takdekan? Yang penting produk ni HALAL dan SELAMAT DIGUNAKAN.




Khasiat dan Kelebihan Inteemor



Antara khasiat dan kelebihan Inteemor ni banyak, bukan sahaja untuk atasi masalah yang aku cerita atas tadi. Tapi banyak !!!!!!!! Dengan bahan yang digunakan pun selamat. So,kalau dah bahan yang digunakan selamat,inshaAllah beroleh jawapan yang THE BEST!  Yang penting,usaha dan ikthiar.






Boleh ke idok orang bujang anak dara nak consume benda ni mek onie oiiiii? Haaaa,jawapan dia boleh sangatttttt aih. Malah umur 18 tahun ke atas pun sesuai kalau nak consume Inteemor ni. Apapun produk ini sesuai untuk wanita yang sudah berkahwin,anak dara,wanita dalam pantang dan ibu yang tengah menyusu. InshaAllah selamat. Puan-puan cik-cik janganlah khuatir ya. Produk ini selamat digunakan. 




Testimoni Pengguna Inteemor


Satu lagi, aku kalau nak consume sesuatu produk tu mesti aku tengok testimoni dia dulu. Apapun, kadang ada jugak testimoni yang negatif tapi kebanyakannya positif dan bergantung pada kesihatan seseorang. Ada satu testimoni aku baca tu dah 3 minggu consume Inteemor ni terus dapat positive feedback dimana masalah keputihan dia dah takde, alhamdulillah.... Yelakan,tak perlu nak beli pantiliner setiap minggu atau bulan. Jimat dah kos,hehe... Baik beli Inteemor,murah dan harga dia mampu milik,RM49 sahaja haaaaaaaaaa ! Selesai semua masalah. Pastu ada satu lagi, period dia lancar lepas consume Inteemor ini. Huwarrrrr..... Aku dah excited dah ni. Aku pun tak sabar nak share pengalaman aku consume Inteemor ni. Takpe nanti aku share di next blogpost ye korang. 



Untuk maklumat lanjut korang boleh klik link bawah ni ye :-



HOTLINE EPHYRA: 019-3999 238 / 03-4141 7889


Jumpa di blogpost seterusnya ya tentang result aku consume Inteemor ni ,aummmmmmmm :D


Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com

4 ulasan:

  1. dulu memang ada maslaah period tak regullar. Masa anak dara sampai kadang2 3 bulan tak datang period. tapi lepas beranak ni sebab perancang keluarga gamaknya period elok pulak teraturnya. Tapi bagi anak dara yang period tak teratur kadang2 doktor bagi planning pill kalau x silap akak.. tapi elok la ambil supplement macam ni dari planning pills

    BalasPadam
  2. Ena amalkan benda ni setiap hari.. Satu je ena perasan, bau badan yg kurang menyenangkan dah kurang.. Best giler inteemor ni

    BalasPadam
  3. Tertarik pulak saya nak mencuba. Pertama, sebab saya memang ada masalah keputihan sikit tapi sekarang dah kurang (tak malu pulak nak mengaku, heheh). Kedua, sebab campuran bahan-bahan dye. Nampak berkhasiat dan sedap.

    http://angellovesoldier.blogspot.my/

    BalasPadam
  4. best ni! bahan2 dia pun best2. boleh cuba nanti.

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..