TUALA WANITA DAN PANTY LINER JOUI BEST !



Tuala Wanita Dan Panty Liner JOUI Best! | JOUI, Joy Of Using It . Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Aku yakin korang semua masih lagi tercari-cari tuala wanita yang selesa dan tak mudah bocorkan? Jadi untuk entri kali ini, ingin aku kongsikan dengan korang semua tentang JOUI ini. Rata-rata di sini masih ramai lagi yang tidak pernah kenal produk JOUI ini. Anyway, aku sangat happy sebab aku menjadi yang terawal untuk dapatkan produk JOUI ini. 


3 produk JOUI:

  • JOUI Sanitary Pads Day Series
  • JOUI Sanitary Pads Night Series
  • JOUI Panty Liner


Kenapa korang kena pilih JOUI?

b akKalau korang nak tahu, memang ini adalah pertama kali onie dengar produk JOUI ini dan aku sangat happy bila jadi orang yang terawal dapatkan JOUI ini. First impression aku, bila dapat produk ini aku suka dengan kotak dia. Pemilihan kotak dia sangat cantik dengan pemilihan warna yang sangat kena dengan temanya. Selain itu, packaging setiap tuala wanita ini sangat eksklusif dan apa yang aku suka dengan JOUI ini adalah bila ianya satu produk yang sangat pentingkan kebersihan pada setiap tuala wanita itu. 





Disebabkan kebersihan pada setiap tuala wanita ini terjaga, tuala wanita JOUI ini sangat sesuai dibawa kemana sahaja kerana packagingnya yang sangat cantik dan kemas. Kadang tu ada produk yang lain, mereka tidak titikberatkan kepada packaging. Tapi apa yang aku suka dan boleh puji di sini dengan penjagaan dan penghasilan produk ini dari segi kualitinya dan disposibale bag for sanitary pad. 




Menarik lagi, bukan setakat packaging and convenient to carry around but this product 360 degree fully sealed for woman's intimacy hygiene. Memang terbaik aku cakap, nampak tak JOUI ini sangat mementingkan kebersihan keintiman wanita. Susah weh nak dapat tuala wanita yang betul-betul pentingkan kualiti sebegini. 

PANTY LINER






JOUI Sanitary Pads Day Series








JOUI Sanitary Pads Night Series




The best part also, tuala wanita ini diperbuat daripada kapas dan sangat lembut serta permukaan yang nipis. Betul, aku pakai pun sangat selesa dan permukaan tuala wanita ini sangat lembut. Selain daripada itu, aku sangat cerewet bila saiz tuala wanita ini either short or long. But for this product, i love it because it is longer than usual sanitary pads! Memang betul weh. Sebab tuala wanita untuk siang punya pun dah cukup panjang dan malam pun double panjang. Memang aku suka gila. Sekaligus tuala wanita ini tidak bocor dan ada wing. Memang best! Tuala wanita dan panty liner ini juga mempunyai teknologi COZEFT dimana mempunyai 5 kebaikan seperti nano silver, negative ions, analgesia, rejuvante cells and far infrared! Memang wow la weh! 


Setiap produk JOUI ini, boleh tahan untuk sebulan penggunaan. Haaaaa! Puas hati gila weh dapat menjadi orang terawal untuk mencuba JOUI ini. Panty liner JOUI pun best gila! Panjang jugak dan tak pendek. Sesuai dipakai setiap hari dan ketiga-tiga produk ini sangat wangi :)


BERITA BAIK!

Kalau korang nak tahu, JOUI ini akan dilancarkan secara rasmi pada 17 Mei 2019. Jadi bagi korang yang nak menjadi orang pertama untuk gunakan produk JOUI ini korang boleh daftar dan dapatkan JOUI secara percuma sahaja. Aku jamin korang akan suka gila dengan produk ini. Macamana nak dapatkan JOUI ini secara percuma? Mudah sahaja, korang kena klik link website bawah ni dah korang masukkan emailkan atau daftar melalui akaun facebook dan yes tunggu sahaja JOUI sampai di rumah korang. Hanya 1000 kotak JOUI sahaja, first come first serve korang. Maka ayuh la!








Tiada ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..