BERCUTI DENGAN TRAVELOKA SALEBRATION ATAU MATTA FAIR

Bercuti Dengan Traveloka Salebration Atau Matta Fair | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Yeay! Hujung tahun semakin hampir dengan kita, jadi korang semua dah get ready ke untuk bercuti nanti? Untuk entri kali ini, onie nak berkongsi sedikit tentang promosi Traveloka Salebration Atau Matta Fair yang bakal menjelma nanti. Serius onie cakap, untuk promosi kali ini tolonglah jangan lepaskan peluang lagi macam tahun-tahun sebelum ini. Banyak promosi yang berbaloi korang boleh beli. Orang kata, kalau nak berjimat, kena beli sewaktu ada promosikan? Jadi mari kita semak sedikit apa yang ada pada Traveloka Salebration Atau Matta Fair ini.


Okay, tak sabar nak membeli di promosi Traveloka Salebration!!! Onie kongsi promosi Traveloka Salebration kali ini adalah kerana onie teruja dengan promosi yang sedang berlangsung ni. Dah alang-alang tengah survey lokasi mana nak berjalan di Traveloka ni, apakata onie share apa benda yang promosi bersempena Traveloka Salebration!




Kenapa korang perlu membeli pada promosi Traveloka Salebration ini?


  • Penerbangan Domestik: Oyeh! Bagi mereka yang sukakan penerbangan ke domestik yes tidak mengapa sebab korang masih di site yang betul dimana korang masih boleh gunakan kod kupon promosi Traveloka Salebration dengan hanya masukkan DOMFIVE pada payment page semasa korang nak buat pembayaran. Jadi setiap penerbangan domestik korang dapat less 5%, up to RM60 dan terbanglah bila-bila masa sahaja.
  • Penerbangan Antarabangsa: Untuk penerbangan antarabangsa pula, jangan lupa masukkan kod kupon INTFIVE untuk 5% off, up to RM120. See? Penerbangan antarabangsa ni memang banyak gila ye diskaun dia. Memang rugi siapa yang tak beli pada Traveloka Salebration ni.


  • Hotel: Bagi yang tak tahu nak tempah hotel kat mana? Onie sarankan untuk korang tengoklah di sini iaitu semasa promosi Traveloka Salebration ini. Sementara masih ada promosi ni kan, korang buatlah pilihan yang terbaik untuk penginapan yang cukup selesa dan review dari setiap guest pada setiap hotel yang jujur. Lebih 100,000 pilihan hotel seluruh dunia ada di Traveloka. Jadi kenapalah nak susah hati cari dekat tempat lainkan? Untuk hotel pula, korang boleh rasa diskaun 10%, up to RM80. Serius berbaloi. Kenapa onie suruh beli di Traveloka? Sebab harga dia harga jujur ya dan tiada hidden price. 


  • Xperience: Okay! Onie memang seorang yang aktif, jadi ada haritu onie sendiri tengok promosi di Traveloka which is, pakej yang disediakan tu memang cukup berbaloilah orang kata. Nak pergi ke sesuatu tempat tak perlu risau dah kalau guna Traveloka Salebration. Sebab boleh dapatkan harga yang murah seperti tiket masuk ke Petrosains, Legoland Malaysia, Aquaria KLCC, Sunway Lagoon dan banyak lagi. Bukan di sekitar Malaysia sahaja, di luar negara pun korang boleh purchase tiket melalui Traveloka dulu. Dah! Sementara ada promosi Traveloka Salebration ni, tolonglah beli, Kalau tak, rugilah anda. Mari jimat 20%,up to RM100 ye korang. 


  • Airport Transfer: Diskaun 25%, up to RM50! Nah sape taknak? Boleh beli sementara masih ada promosi ni korang weh.
  • Tarikh Promosi dan Promosi Traveloka Salebration Tamat: Untuk makluman korang semua, tarikh promosi ini bermula 26 Ogos hingga 27 September 2019 sahaja dan tiket yang korang beli semua beli tu boleh digunakan pada bila-bila masa sahaja. Jadi, sementara promosi Traveloka Salebration ini masih berjalan, apakata korang list tempat mana korang nak pergi. Berjalan dengan jimat cermat jom!
Jadi di sini, mana satu korang pilih? Kalau onie, onie nak pilih semua dan cuba teka onie akan kemana nanti? Tak sabar nak membeli juga ni. 




INTERNATIONAL ROUTES!

Bagi mereka yang sukakan ke luar negara seperti Southeast Asia, Asia, Europe dan lain-lain negara. Apakata korang semak penerbangan dan harga di sini juga. Macam onie, onie memang teringin nak habiskan masa dengan melancong, tapi disebabkan masa menjadi penghalang...takpelah onie hanya mampu berangan dululah jawabnya. HMM. Apapun cheap flight promos always akan ada di Traveloka. 


Temui Traveloka di MATTA FAIR 2019, PWTC:
Mesti korang tak sabar nak tunggu matta fair 2019 pwtc tahun ni kan? Jadi sekarang, silalah set time korang pada 6 - 8 September 2019. Bertempat di Putra World Trade Centre, Kuala Lumpur. Tak lama lagi korang weh. Sungguh. Apapun sebelum nak ke PWTC tu kan, mohon set apa yang korang nak cari dulu di matta fair 2019 pwtc nanti.


Terima kasih sudi membaca, selamat membeli juga korang :)

Tiada ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..